Heb deze kamado compact salitos zo'n 3 jaar geleden gekocht in Duitsland.
Deze heeft al menig uur aan gestaan ook op hoge temperaturen.
Heb hem destijds gekocht om te zien of het wat voor me was ,en de investering niet groot was het wel even kon proberen.
Kon dan altijd wel een duurdere aanschaffen.
Nou het is een succes ben aan het bbq virus aardig besmet geraakt .
En deze kamado is toch van een zeer goede kwaliteit dat ik niet eens overweeg om een andere te kopen .
Na al die brand uren en buiten staan (wel onder overkapping) mankeert hem helemaal niks
En
En dat voor maar 99 euro .
Zat natuurlijk geen platesetter bij, maar wel een degelijk dik rvs rooster .
Mocht je nog de mazzel hebben en er een tegen komen in Duitsland voor die 99 euro . Twijfel niet en neem mee .
Ze worden her en der voor veel meer verkocht .
Ze worden helaas niet meer gemaakt . Ze waren bedoeld voor promotie doeleinden voor het Mexicaanse bier/drank merk salitos.
Ze hebben niet bespaard op de kwaliteit.
Deze heeft al menig uur aan gestaan ook op hoge temperaturen.
Heb hem destijds gekocht om te zien of het wat voor me was ,en de investering niet groot was het wel even kon proberen.
Kon dan altijd wel een duurdere aanschaffen.
Nou het is een succes ben aan het bbq virus aardig besmet geraakt .
En deze kamado is toch van een zeer goede kwaliteit dat ik niet eens overweeg om een andere te kopen .
Na al die brand uren en buiten staan (wel onder overkapping) mankeert hem helemaal niks
Zat natuurlijk geen platesetter bij, maar wel een degelijk dik rvs rooster .
Mocht je nog de mazzel hebben en er een tegen komen in Duitsland voor die 99 euro . Twijfel niet en neem mee .
Ze worden her en der voor veel meer verkocht .
Ze worden helaas niet meer gemaakt . Ze waren bedoeld voor promotie doeleinden voor het Mexicaanse bier/drank merk salitos.
Ze hebben niet bespaard op de kwaliteit.
Laatst bewerkt: