BasBQ
Beef en Steak

Rose vis op een plankje.

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Vandaag stond er spareribs op het menu, maar omdat mevr. Nosmo niet van eten met botjes houd had ik voor haar wat zalm meegenomen bij de grote M (nee!, niet die met die clown).

Ook lagen er van de week plotseling een paar cederplankjes op de stoep, (ik denk dat de BBQ fee was langs geweest ;)) dus dit was een mooie gelegenheid om eens de beroemde "Bobby Flay's Cedar Plank Salmon" the maken.

Zalm met pezo, mosterd en suiker op een plankje;
Zalm1.jpg


Plankje oud Hollandsch cremeren op hoog vuur;
Zalm2.jpg


Na een kwartiertje was het klaar;
Zalm3.jpg


Ik vind het er eigenlijk niet uitzien, maar volgens mevr. N was het erg lekker en mag ik het best nog eens maken.
 
mooie foto's. ziet er prachtig uit, zal best lekker geweest zijn.
alleen hou ik niet van vis
 
Het ziet er heerlijk uit hoor! Ik begrijp mevrouw Nosmo wel. :)
 
Vind het er ook prachtig uit zien.  Ben blij dat vis niet in de fotowedstrijd zit ;).
 
Ik sluit me helemaal aan bij Frits  8)
 
Frits zei:
Vind het er ook prachtig uit zien.  Ben blij dat vis niet in de fotowedstrijd zit ;).

Bobby Flay is een Amerikaan, toch?? 8)
 
Lekker hoor! Voor het mooie zou je fijne mosterd kunnen gebruiken en wat meer suiker, dan wordt het een soort donker glimmend laagje op de vis. Maakt voor de smaak verder niet zo uit, behalve dat het iets zoeter wordt.
 
Lekker hoor een zalmpje, helemaal als ik die foto's zie.
 
Ziet er goed uit Piet, je bent weer goed bezig
 
Nosmo zei:
Ik vind het er eigenlijk niet uitzien, maar volgens mevr. N was het erg lekker en mag ik het best nog eens maken.

Ik vind het er heerlijk uitzien hoor! Je hebt zelf niet eens geproefd?
 
@Abraham : Ik ben niet zo van de vis, en ik had m'n buik al vol met babybacks ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan