BasBQ
Beef en Steak

Rooster lifter, yay or nay?

Dat ziet er best wel handig uit!

Ik dacht dat dit standaard bij alle kamado's geleverd werd. Bij BGE zie ik idd wel eens zo een lifter wat me ook handig lijkt, maar met die tang gaat het ook. En met de komst van de KJ Junior heb ik er zelfs 2 en kan ik direct 2 roosters pakken :ROFLMAO:

Kost €15 wat ik al pittig vind voor een simpele tang.
 
Ik heb goede handschoenen en een roostertang. Meestal gebruik ik de handschoenen, enkele als ik een rooster direct op de vuurschaal heb liggen gebruik ik de tang.
Ik heb deze:

Met een korstingsbon erbij kostte die echt niet veel. Zonde om voor die prijs te staan klungelen. Voordeel is dat het onderste deel is gebogen en niet gelast.(net als die van de BGE) Hierdoor is die veel sterker als van sommige veel duurdere merkenen.
 
Lijkt mij juist handig, ik doe dat nu met een vleestang maar dat is nog best balanceren hoor. Vooral om even een chunck rookhout bij te leggen.
 
Ik heb goede handschoenen en een roostertang. Meestal gebruik ik de handschoenen, enkele als ik een rooster direct op de vuurschaal heb liggen gebruik ik de tang.
Ik heb deze:

Met een korstingsbon erbij kostte die echt niet veel. Zonde om voor die prijs te staan klungelen. Voordeel is dat het onderste deel is gebogen en niet gelast.(net als die van de BGE) Hierdoor is die veel sterker als van sommige veel duurdere merkenen.

Oh voor die prijs hoef je idd niet te staan klungelen haha, bedankt voor de tip!!
 
Lijkt mij juist handig, ik doe dat nu met een vleestang maar dat is nog best balanceren hoor. Vooral om even een chunck rookhout bij te leggen.

Ik doe het nu ook met een oude vleestang, echt een achenebbisj ding die zo is verbogen, dat het niet optimaal werkt en los kan schieten tijdens het omhoog liften, dit moet veiliger en efficiënter kunnen
 
Ik heb voor mijn verjaardag een groene gekegen jaren terug. Vind dat erg fijn werken. Best duur, maar ik ben ontzettend lief en verdien dat!
 
Ik heb voor mijn verjaardag een groene gekegen jaren terug. Vind dat erg fijn werken. Best duur, maar ik ben ontzettend lief en verdien dat!

Hahaha ik geloof je meteen!! Jij verdient dat!!

Ik heb al wel gemerkt dat meedoen op dit forum heel slecht is voor je portemonnee
Zie allemaal dingen voorbij komen zoals pizza ovens en andere accessoires enzo die ik nu ook allemaal wil hebben.
 
Met zoveel mensen die hem niet gebruiken, kan je er misschien één op de kop tikken tegen een zacht prijsje als je het toch eens wilt ervaren. 😉
 
Ik heb goede handschoenen en een roostertang. Meestal gebruik ik de handschoenen, enkele als ik een rooster direct op de vuurschaal heb liggen gebruik ik de tang.
Ik heb deze:

Met een korstingsbon erbij kostte die echt niet veel. Zonde om voor die prijs te staan klungelen. Voordeel is dat het onderste deel is gebogen en niet gelast.(net als die van de BGE) Hierdoor is die veel sterker als van sommige veel duurdere merkenen.
Goede tip, thx. Ik heb ook een groene, maar die is bijna vier keer zo duur. Ook maar even kijken bij de Karwei hier.
 
Die zwarte is prima voor beginners hoor Jacky! :)
 
Ik ook!!

Je kon alleen click & collect doen, niet thuisbezorgen.
En dichtstbijzijnde karwei had m niet op voorraad, dus moet eerst nog wel ff naar Tiel om m op te halen
Mooi ritje toch van de heuvelrug naar Tiel en bij wijk het pondje pakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan