Ook daar kun je leuk mee spelen hoorWauw, heerlijk! zit ik hier met gietijzeren roosters en een plancha..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook daar kun je leuk mee spelen hoorWauw, heerlijk! zit ik hier met gietijzeren roosters en een plancha..
De speksteen kun je voor het eerste deel als deflector gebruiken. En omdat hij dichter op het vuur zit is hij eigenlijk gelijk gebruiksklaar voor de eind sear. Bij mijn plancha moet ik dingen eerst weer opstoken. Bij een gietijzeren rooster eigenlijk ook. Dus er is een voordeel met de speksteen. Buiten dat ik hem later niet uit de BBQ hoef te halen uit voorzorg voor roest
En gij houdt die aardige Vlaming voor u zelfVia een aardige Vlaming heb ik vandaag ook zo'n steen kunnen regelen tegen een zacht prijsje .
Had je alleen die steen er in zitten als deflector of ook nog een gewone en deze er later uitgehaald?
Voor de sear nog iets opgestookt of helemaal niet meer?
Hij verkoopt ze zelf niet, maar heeft dit wel voor mij geregeld.En gij houdt die aardige Vlaming voor u zelf
Hij verkoopt ze zelf niet, maar heeft dit wel voor mij geregeld.
Komt bij Oh green vandaan. 60% korting.
Ge kon beter hier een poll openen wie er allemaal eentje wou en dan een groepsaankoop. Kreeg ge mss nog meer kortingik weet van niks...
nope, waren er maar 2 meer...
Zo ziet er geweldig uit.
Via een aardige Vlaming heb ik vandaag ook zo'n steen kunnen regelen tegen een zacht prijsje .
Had je alleen die steen er in zitten als deflector of ook nog een gewone en deze er later uitgehaald?
Voor de sear nog iets opgestookt of helemaal niet meer?