BasBQ
Beef en Steak

Reverse flow smoker

Ff alleen wat foto?s. :D

166trb.jpg


16jegjr.jpg


b86878.jpg


4ihboj.jpg
 
Mooi werk!!
 
goed bezig vooral doorgaan........
 
Mooi hoor! En de lasnaden zien er in mijn ogen ook puik uit.
 
Of een paar wielen er onder en gebruiken als winkelwagen.
Maar serieus, wat een mooi stukje werk is dit. _0_ 
 
Begint goed vorm te krijgen :)
 
Vandaag weer een beetje kunnen doen.
Een vraag zouden jullie nog een rooster boven de bestaande maken, en hoeveel ruimte moet je hebben boven je rooster.
Zou 15 a 20 cm voldoende zijn.

15h22xi.jpg


9k2jdg.jpg


szbm6b.jpg


11tx6qo.jpg


10z5vs8.jpg



 
Nou je ben weer lekker bezig geweest.

ik zou zelf nog geen tweede rooster maken denk dat je hiermee al een hele volkstam te eten kan geven.
 
dat ligt eraan wat je er in de toekomst mee wil gaan doen, met de roosters zoals je ze nu hebt kun je al heel veel mensen te eten geven, maar qua ruimte zou je er nog een rooster boven kunnen doen lijkt mij
 
Vanavond heb ik er een bordes voor gemaakt en een hoop gelast.
Niet echt foto waardig voor vandaag, morgen weer een foto update. :D
 
De beloofde foto update van gisteren en vandaag.
Gisteren begonnen met een bordes er aan te maken, dit wordt nog wel iets anders gemaakt, afneembaar of klapbaar.
Ik kom zo de tuin niet meer in via de poort. :D

2ly4jvb.jpg


263yno8.jpg


28i57a1.jpg


Vandaag ben ik eindelijk begonnen waar ik heel lang tegen opkeek, de kleppen.
De rede waarom ik hier tegen opkeek is omdat er veel spanning in mijn buis zat en de uitgeslepen delen totaal niet meer pasten, er zat wet een afwijking van 3 a 4 cm in.
Het viel me ontzettend mee om dit weer pas te krijgen, lekker in de weer geweest met de acetyleen brander en heb de klep van de stook ruimte klaar, moet deze nog wel iets bij richten na het aflassen nog weer iets terug gekomen.

r2kehx.jpg


261l2ew.jpg


16116qr.jpg


 
Bij iedere foto-update vraag ik mij af hoeveel uren er in jouw dag zitten....  ;)
Gaat als een speer!
 
Terug
Bovenaan Onderaan