Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weet je het zeker? heb geen bacon badge gezien misschien waren 60 moinkballs niet genoegZe doen het weer!
weet je het zeker? heb geen bacon badge gezien misschien waren 60 moinkballs niet genoeg
Aankomend jaar misschien dan 2 verdiepingen met 2 roosters volHaha Bob, nooit genoeg moinkballs
ik mis er ook nog wel een paar Maar hey…. Het staat stiekem toch wel leuk hè zo een badge Bob ?
ja jij wel ouwe speknek zou ook wel een mooie badge zijn overigens te verkrijgen via een jaarlijkse nominatieBij mijn eigen reacties zie ik hem staan.
zekersBij mij staat de bacon badge er wel bij en bij veel anderen ook. Is je inzending wel gelukt?
die van jou staat op jaar 2021Bij mij staat de bacon badge er wel bij en bij veel anderen ook. Is je inzending wel gelukt?
ik neem dat voornemen tot me voor ik ga tanden poetsen s'avonda en leg het naast me neer zodra ik s'morgens op staHet is al bijna september, doen we gewoon weer een poging toch? Daar gaat mijn voornemen om vegetariër te worden...