BasBQ
Beef en Steak

Regenachtige 3-2-1 Ribs

 
 

Bas89

Kooltjesharker
Berichten
142
Ondanks het fantastische weer gisteren, moest de Q toch aan. Ik had immers de Ribbels al ontdooid en het plan gemaakt om deze zondag voor ons te bereiden.
Een paar weken terug voor het eerst deze bereiding toegepast en vond dat ik toen iets te veel rookhout had gebruikt. Had me dus voorgenomen om hier iets voorzichtiger mee te zijn deze keer. Helaas wilde het weer niet echt meewerken en heb ik een soort van overkapping gemaakt met behulp van 2 paraplus. Volgend jaar gaat de tuin onderhanden genomen worden en komt er sowieso een overkapping + extra Q :)
1590410832242.png

Zoals eerder gezegd ben ik deze keer iets voorzichtiger geweest met het rookhout (appel). Heb deze keer in grote lijn het recept van NOSKOS (het vuur de baas) gevolgd Eindresultaat was echt super. Smaak was goed, deze keer zonder dat de rook te erg overheerste.
1590411010683.png

1590411035499.png

Er was nog wat over dus dat ging vanmiddag weer lekker op een broodje.. Love it!
 
Je bent ook een echte doorzetter hoor alle respect maar als het kan volgend seizoen toch een overkapping.
Ik tob ook al lang met een plu maar ............ ooit wie weet.
Mooie ribbels geworden. (y)
 
2 keer kunnen genieten en onder moeders paraplu kunnen zingen
 
Top en herkenbaar, mijn eerste keer 321 ribs ook teveel rookhout gebruikt...1 chunk is zat ben ik nu achter
 
Nu mag je jezelf ras echte BBQ'er noemen hoor!
 
Lekkere ribs hoor. En dat met een uitdaging. Goed volgehouden en lekker maaltje zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan