Beef en Steak

RedFox project hitteschild voor "low and slow"

Mooi ding, maar die gaat vast niet erg vies meer worden met de WSM in de buurt. 8)

Piet, ik denk dat je zeker gelijk zult gaan krijgen, maar het is gelopen zoals het gelopen is en de investering voor deze omgezette RVS plaat was nul komma nul, vriendendienst....
Vanmiddag een "blauwe doos" babybacks gescoord bij Makro, 15 x "sparerib" , totaal 7,6 kg dus mooi oefenmateriaal voor WSM en evtl. de OTP

Deftig Redfox, dat ziet er degelijk uit.
Dit gaat zeer goed werken, kan ik melden uit ervaring.
Vorige maand heb ik voor het eerst pp gemaakt op de OTO 57 ook met deze setup, maar dan met alufolie en bakstenen ingepakt in alufolie en een schaal heet water onder de pp.

De OTO 57 bleef met de luchtschuif 1mm open uren achter elkaar stabiel tussen de 105 en 115 graden, bijvullen moest ik na 6 uur ongeveer, aangestoken met minion methode, 30 koude, 12 hete kokosbriketten.

Ziet er goed uit, zeker nu die net gestraald is haha, ben benieuwd naar je ervaringen......

dat heb je heel erg mooi voor elkaar RedFox

@Nosmo: leuke nieuwe avatar heb je Piet :)

Dat is m'n oude avatar weer. Ik was meneer Boon een beetje zat maar ik kon geen leuke nieuwe vinden.

Bijna had ik deze ochtend er aan toegevoegd dat ik de avatar ooit eerder gezien had, hetgeen dus correct bleek te zijn  ;)

Buurman van vriend van mij zit in de metaal en heeft dit voor ons kunnen maken voor onze Weber OTP 57. Geert en anderen, dank voor de inspiratie die we hier op hebben doen! Is btw ook 4 mm RVS, maakt de OTP wel gelijk "loodzwaar" merkte ik bij het tillen/rijden, maar scheelt weer een hoop inpakwerk ;D

Wat een mooi ding zeg!

@Gabor, mooi hoor!
Ik zie dat je hem precies hebt laten kopi?ren zoals ik hem had gepresenteerd, zelfs dezelfde dikte van het materiaal.
Het werkt echt perfect kan ik je zeggen, echter nadat ik mijn WSM in gebruik heb genomen maar af en toe in gebruik.
Je zult er veel plezier van hebben!  ;)

Dit was idd een "staaltje" van kopieerwerk, het wiel was al uitgevonden ;). Hebben ze gelijk geprobeerd gisteren, onze eerste ervaring was erg goed kan ik melden.

Da's een mooi schildje zeg!

noskos zei:
Da's een mooi schildje zeg!
En wat Gabor al schreef: loei-zwaar!
Als ik hem hier bij mij in de OTP heb zitten lijkt het wel of de Q op de rem staat als je hem verplaatst!  :)
@Gabor: beter goed "gejat" als slecht zelf uitgevonden....hahaha...enjoy!

En wat Gabor al schreef: loei-zwaar!
Als ik hem hier bij mij in de OTP heb zitten lijkt het wel of de Q op de rem staat als je hem verplaatst!  :)

Is wel weer goed om wat extra calorie?n te verbranden en dus weer meer te kunnen eten ;D ;D

Terug
Bovenaan Onderaan