BasBQ
Beef en Steak

Pulledpork van de mastertouch

 

RobinK

Sprokkelaar
Berichten
38
Zo gisteren was het weer zo ver pulled pork.
Donderdag alvast 3 kilo procureur gehaald bij de wel bekende groothandel.

Vrijdag avond was het tijd voor het injecteren en rubben van het vlees, op noskos style maar met eigen twist eraan. Ook de BBQ alvast voorbereid zodat ik ontspannen te werk kon gaan.
20210212_173645.jpg

20210212_180830.jpg

IMG-20210212-WA0082.jpeg

En toen was het zaterdag ochtend.
Rond een uurtje of 7 de bbq aangestoken en rond half 8 het vlees erop. En traditiegetrouw als het vlees op de bbq ligt een biertje(ja ook om half 8 in de ochtend) en lekker naar binnen erna voor een filmpje en een bakkie koffie.
20210213_075224.jpg
20210213_075318.jpg


Toen na 4.5 uur / 74graden het vlees ingesmeerd met BBQ saus, om vervolgens nog maar een film te gaan kijken.
Na die 2 uur heb ik het vlees ingepakt en weer terug op de q, aangezien dat toch lang duurt, tussendoor maar even staan darten en wezen schaatsen, na nog ongv. 3 uur was het vlees gaar en boter zacht, dus tijd voor uitdampen rusten en pullen maar. Al met al zeer geslaagde sessie en een leuke dag.
20210213_175211.jpg
20210213_183428.jpg


20210213_094709.jpg
 
mooie run ! blijf het altijd een mooi proces vinden. En na een dagje schaatsen, gaat dit er zeker in ! goed bezig, 💪;)(y)
 
Schitterend gedaan.
Mooie reportage en een heerlijk eindresultaat.
Zo zie je maar, als je goed voorbereid dan heb je een makkelijke Cook.

Volgens mij heb je het vrijdag best koud gehad bij het maken van de snake 🥶

Gefeliciteerd met je sticker
 
Schitterend gedaan.
Mooie reportage en een heerlijk eindresultaat.
Zo zie je maar, als je goed voorbereid dan heb je een makkelijke Cook.

Volgens mij heb je het vrijdag best koud gehad bij het maken van de snake 🥶

Gefeliciteerd met je sticker
Dat viel best mee eigenlijk. Moest eerst nog een pad scheppen dus had mezelf aardig warm gemaakt haha.
 
Gefeliciteerd met je knorretje! Ziet er goed uit. En mooie ervan is dat je lekker van alles tussendoor kunt doen.
Maar dat biertje om 07:30 is toch niet aan mij besteed. ;)
 
Goed gelukt, mooie snake ook. Gefeliciteerd met je Knorretje.
 
Lekker dagje bezig geweest en de dag ervoor de voorbereiding gedaan
Met een lekker eindresultaat
 
Altijd mooi, pulled pork! Ben nu ook bezig sinds half 9 vandaag met de Noskos wedstrijd pulled pork. Ligt er nu 6 uur op 🐷
 
Ik ben wel nieuwsgierig of je tussendoor nog kolen moet bijvullen? Of een hele tijd bezig bent met de schuifstand, staan ze de hele tijd vol open?
 
Mooi gelukt je PP tussen door nog leuke dingen kunnen doenbaar wil je nog meer


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Proficiat met de knorrie award. Mooie run in deze weer condities.
Welke kolen heb je gebruikt ?
 
Die laatste foto ook! Mooi gezicht! Gefeliciteerd 🐷
 
Ik ben wel nieuwsgierig of je tussendoor nog kolen moet bijvullen? Of een hele tijd bezig bent met de schuifstand, staan ze de hele tijd vol open?
Nee ik had precies genoeg. Heeft er 10u over gedaan dus dat kwam mooi uit. Soms even schuifje wat meer open of dicht, maar dat hou je toch met deze buitentemperatuur. Kom ik teminste nog eens van de bank haha.
 
Hoi gefeliciteerd met knorrie en welverdiend!
Hele smakelijke reportage.



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Mooie run PP. En netje kop de ketel, doe je goed, En een heerlijke PP als beloning.
Gefeliciteerd met je knorrie
 
Terug
Bovenaan Onderaan