BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork voorraad.

Ook handig om zo'n porties sous-vide op te warmen, je hoeft geen extra saus of vocht toe te voegen om je PP lekker sappig te houden.
De sous-vide stick wordt hier enkel nog voor dergelijke toepassingen gebruikt.
Opwarmen doe ik gewoon in de magnetron.
 
Haha, nee ik heb wel degelijk ingepakt. Dat doe ik altijd. Dat het ‘niet gebeurd’ was slaat op het feit dat ik er geen foto’s van had gemaakt, ze zeggen altijd: zonder foto’s is het niet gebeurd.
Ik dacht al waarom zou Frits toch afwijken van een als goed bekent staand recept. :D
 
Ziet er heerlijk uit Frits, had je nog een speciale reden om niet in te pakken of vond je het gewoon niet nodig omdat je toch tijd genoeg had? :unsure:
Dat zou ik ook eens graag willen weten of er een groot verschil is tussen inpakken of niet. Ik heb nl ook tijd zat om de sessie overnacht te willen laten gaan, maar geen idee hoe lang hij er dan over doet. Is een stuk ongetrimt van 6,5kg dat ik heb liggen (Boston Butt).
 
Goed bezig geweest Frits.
Jammer dat ik niet ff aan kan komen. 😋 😋
 
Dat zou ik ook eens graag willen weten of er een groot verschil is tussen inpakken of niet. Ik heb nl ook tijd zat om de sessie overnacht te willen laten gaan, maar geen idee hoe lang hij er dan over doet. Is een stuk ongetrimt van 6,5kg dat ik heb liggen (Boston Butt).
Ga uit van zo’n 14 tot 18 uur. Bedenk ook dat de oudgedienden hier allemaal zonder inpakken zijn begonnen. En tegenwoordig wel inpakken 😉 Maar test het uit. Wat is het ergste dat kan gebeuren? En misschien geef jij wel de voorkeur aan de niet ingepakte versie.
 
Ga uit van zo’n 14 tot 18 uur. Bedenk ook dat de oudgedienden hier allemaal zonder inpakken zijn begonnen. En tegenwoordig wel inpakken 😉 Maar test het uit. Wat is het ergste dat kan gebeuren? En misschien geef jij wel de voorkeur aan de niet ingepakte versie.

Voor mij maakt het niet echt uit. Als iedereen zegt dat het lekkerder is met inpakken, pak ik hem in. Ik heb nog nooit PP gemaakt, maar het moet er wel van gaan komen :ROFLMAO: (heb te weinig stickertjes).

Maakt het verschil als ik die BB in zijn geheel erop leg of dat ik hem in 2 gelijke stukken snij?
 
Voor mij maakt het niet echt uit. Als iedereen zegt dat het lekkerder is met inpakken, pak ik hem in. Ik heb nog nooit PP gemaakt, maar het moet er wel van gaan komen :ROFLMAO: (heb te weinig stickertjes).

Maakt het verschil als ik die BB in zijn geheel erop leg of dat ik hem in 2 gelijke stukken snij?
ik zou het gewoon in zijn geheel doen, verschil in tijd maakt dat niet echt.
 
Lekkere voorraad👌🏻 Doe je er na het pullen ook nog oets doorheen?
 
Ziet er goed uit!
Toevallig net 2,5kg procureur aangeschaft.
Wat gaan we daar is mee doen... 🧐
 
Dit blijft heerlijk.
Toevallig vandaag een klant die, at moment of speak, twee speenvarkens aan het spit had hangen. En met het ovetschot pp maakt.
Dat moet toch ook lekker zijn.
 
Geen betere raad dan voorraad Frits :cool:
Mooie run, ziet er weeg goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan