BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork voorraad.

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.013
Vandaag waren de vooruitzichten goed dus een mooie dag om de hoeveelheid Pulled Pork weer aan te vullen.

Procureurs in de rub.

5EC975AE-1C98-4E14-B93B-648BC9FEDD7D.jpeg


0BA31AD4-2A29-4D3D-A846-EA4B8A6CA0B1.jpeg


76DAFE51-6476-4515-B450-8B597A3873D7.jpeg


WSM aangestoken met minion methode en appelhout.

12BE4D81-E859-424F-B9F1-F9F6FCE21799.jpeg


De drie musketiers 😉.

5A784628-9E96-464B-A1E5-41E7980885DE.jpeg


Na vijf uur even insmeren met bbq saus (van noskos).

50B402B9-C480-4F64-8BB7-A60D05C814C2.jpeg


inpakken na een uur of zeven is niet gebeurd 🤭. Het pullen gelukkig wel.

ED6E48F2-37B6-41CF-AB29-448053DEC992.jpeg


Snel terugkoelen, en dan vacumeren. 700 gram en 250 gram.

86891F76-24F8-4760-8A8F-D40F1FA02C48.jpeg


Zo, de dag zit erop maar we kunnen er weer even tegen.
Bedankt voor het kijken.
 
Mooie rub heb je daar. Is die al te koop in je fanstore? ;)
 
Heerlijk Frits!
En slim om porties van 250g (een persoons lunch) en 700g (een persoons diner) te maken. :p

Ik zie dat je de tip die je mij gaf 'er eentje naast leggen' zelf ook dubbel ten harte hebt genomen.
Volgende week gaan er bij mij thuis 2 stukken op voor de voorraad.

En het allerleukste vind ik om te zien dat die WSM ook lekker gebruikt wordt terwijl dit ook prima had gekunnen op de BGE.
Of mag ik dat niet zeggen, moet je er nu vanaf?

Ik vond het wel schrikken toen ik die enorme porties gevacumeerd had, lijkt niks over te blijven 😬
 
Wauw Frits, jullie hebben weer genoeg voorraad, al zal het met 2 pubers en aanhang best snel weer op zijn 😜
 
Heerlijk Frits!
En slim om porties van 250g (een persoons lunch) en 700g (een persoons diner) te maken. :p

Ik zie dat je de tip die je mij gaf 'er eentje naast leggen' zelf ook dubbel ten harte hebt genomen.
Volgende week gaan er bij mij thuis 2 stukken op voor de voorraad.

En het allerleukste vind ik om te zien dat die WSM ook lekker gebruikt wordt terwijl dit ook prima had gekunnen op de BGE.
Of mag ik dat niet zeggen, moet je er nu vanaf?

Ik vond het wel schrikken toen ik die enorme porties gevacumeerd had, lijkt niks over te blijven 😬
HaHa, nee het blijft gewoon staan. Pulled pork maak ik eigenlijk altijd in de WSM, ideaal apparaat.
 
Wauw Frits, jullie hebben weer genoeg voorraad, al zal het met 2 pubers en aanhang best snel weer op zijn 😜
- Ben ik de enige die zoals in de oertijd af en toe eten verstopt om zelf ook nog wat te hebben?-
Dat je naar huis gaat en je verheugd op dat stukje spare rib dat over was....en dan :cry:
 
Jullie kunnen lekker vooruit
Al lijkt het geëvacumeerd dat het niet zo is
 
Jullie kunnen lekker vooruit
Al lijkt het geëvacumeerd dat het niet zo is
Dat is het grootste voordeel van vacumeren, het neemt minder ruimte in. Daarbij geen last van vriesbrand en langer houdbaar.
 
Geen betere raad dan voorraad, ziet er weer heerlijk uit. En wat een heerlijk apparaat die WSM al krijg ik die roosters nooit meer zo mooi schoon.
 
Ziet er heerlijk uit Frits, had je nog een speciale reden om niet in te pakken of vond je het gewoon niet nodig omdat je toch tijd genoeg had? :unsure:
 
Dat is het grootste voordeel van vacumeren, het neemt minder ruimte in. Daarbij geen last van vriesbrand en langer houdbaar.
Ook handig om zo'n porties sous-vide op te warmen, je hoeft geen extra saus of vocht toe te voegen om je PP lekker sappig te houden.
De sous-vide stick wordt hier enkel nog voor dergelijke toepassingen gebruikt.
 
Ziet er heerlijk uit Frits, had je nog een speciale reden om niet in te pakken of vond je het gewoon niet nodig omdat je toch tijd genoeg had? :unsure:
Haha, nee ik heb wel degelijk ingepakt. Dat doe ik altijd. Dat het ‘niet gebeurd’ was slaat op het feit dat ik er geen foto’s van had gemaakt, ze zeggen altijd: zonder foto’s is het niet gebeurd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hans
Terug
Bovenaan Onderaan