BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork op de Grill Guru

 
 

Fardo NL

Stoker
Berichten
466
Vandaag op de eerste dag van mijn vakantie gestart met de bereiding van 1,5 kilo pulled pork.

Gisteren geïnjecteerd en volg vandaag het recept van Noskos (wedstrijd pulled pork)..

Ik merk dat ik nog even moet wennen aan de kamado.. mijn temp schommelt te veel (tussen 121en 131 graden.

Maar begin het steeds beter te begrijpen.
a73fbf339ff6569f4efff6d5ecaddcf3.jpg
bfd4424075574f4222063feb35392105.jpg
94a48d807460cb3c88d740fdebac23c6.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Dat geloof ik goed!🤤
Altijd lekker een broodje of twee😜 pulled pork😄🍻.
 
Lekker man daar lust ik er ook wel een van. Ik zou me geen zorgen maken over die paar graden. Bij mij is die wel eens een keer boven de 160 graden gekomen (voor een kwartiertje of zo) Was ook prima gelukt. Het is redelijk vergevingsgezind. Zelfs met een bbqguru ventilator heb je nog kleine verschillen.
 
Hmmm, ziet er goed uit, vandaag gaat die van mij er ook op

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Heerlijk, het water loopt me in de mond, (en buiten door de regenpijp :cry:).
Had graag ff een broodje mee geproefd. Smakelijk.
 
Mooi stukje vlees geworden. Lekker hoor.
Heb je hem de hele tijd op de rookplank gehad of alleen voor het aflakken?
 
Mooi stuk vlees zo het ziet er heerlijk uit, en de combi met Turks brood lijkt me ook niet vervelend ( dan kan je er meer vlees tussen scheppen 😇 )
Fijne plaatjes weer (y)
 
Ziet er goed uit! Is die rode kleur van de pulled pork (foto met de 2 vorken) omdat je extra saus erop hebt gedaan of komt dat van de rub?
 
Ziet er goed uit! Is die rode kleur van de pulled pork (foto met de 2 vorken) omdat je extra saus erop hebt gedaan of komt dat van de rub?
Ja dit was met behulp van de eind saus, maar het was heel lekker.. vanavond left overs en morgen spare ribs

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Dat is een goed begin van de vakantie 👍🏻
 
Zo wil ik ook wel vakantie vieren😊
 
Terug
Bovenaan Onderaan