BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork op de camping

 

menno

Sprokkelaar
Berichten
48
Dit weekend weer terug op de camping en we hadden wat ruimte in de auto dus de nieuwe wsm ging mee. Wat eters op visite, dus mooi excuus voor wat meer vlees op de smoker dat wat minder aandacht nodig had.

Het recept van Noskos gevolgd, dus ook voor het eerst het vlees ge?njecteerd. Voor de volledigheid ook de rub van Noskos gebruikt. Als basis voor de saus de blues hog bbq saus.

Run verliep erg goed. Wsm wel een paar keer bij moet stellen. Ik moet nog even wennen aan hoe ik de briketten het best neer kan leggen.

's ochtends om kwart voor 7 (soms zijn kinderen die vroeg wakker worden wel handig) het vuur aangestoken. Half 8 het vlees erop. De geur viel mee gedurende de dag, dus geen boze buren gehad. Om half 6 was het vlees goed volgende de priktest. Het was wel vreemd dat het pullen niet makkelijk ging, maar het vlees smaakte toch super mals.
a7dd2b0bcaf7fe13c8c37614a988d796.jpg
c9f105a84c8091e88a59cf4ed91e6c55.jpg
ce9d58e4a05c594194415947980624bf.jpg
8a2b801f0cce71f058cea9f77991f5da.jpg
993e005eda4cbfaf7addcd52bb67bcb6.jpg
b19cd44fea9bb70c89cb65c9944b6d6f.jpg
cc50ffc903ed1610966427b29ad9257e.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Ziet er lekker uit, gratz met knorrie!
 
Wat een maaltijd op de camping, heerlijk! Kwijlende buren met verbrande of niet gare worstjes?
 
Ziet er heerlijk uit, gefeliciteerd met je Knor.
 
Ziet er top uit! Gefeliciteerd met je knor.
 
"de geur viel mee...geen boze buren"
Man, weet niet hoe bij jou de pp ruikt, maar dat verspreid de hele dag door een heerlijke geur. Daar wordt helemaal niemand boos van, maar wel heul erg hongerig  :D

Lijkt mij dat als je op de camping een hele dag een wsm met pp aan heb staan, iedereen je vriend wil zijn  B-)

Gefeliciteerd met je sticker
 
Fantastisch, daar heb je vast veel vrienden mee gemaakt.
 
Gefeliciteerd met je Knorretje. Ziet er goed uit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Gaaf. Smoker mee op vakantie. Na al die WSM foto's wil ik nu ook z'n ding. Lijkt me zo leuk om eens iets mee te doen.
Je PP ziet er goed uit. En je gasten zullen behoorlijk hebben kunnen eten
Gefeliciteerd met je knorrie

Heb je bij het inpakken nog iets van boter of vocht toe gevoegd? Dat wil nog al eens helpen met het stoven.
 
Ridevi71 zei:
"de geur viel mee...geen boze buren"
Man, weet niet hoe bij jou de pp ruikt, maar dat verspreid de hele dag door een heerlijke geur. Daar wordt helemaal niemand boos van, maar wel heul erg hongerig  :D

Lijkt mij dat als je op de camping een hele dag een wsm met pp aan heb staan, iedereen je vriend wil zijn  B-)

Gefeliciteerd met je sticker
Och je weet maar nooit in deze verzuurde maatschappij. Voor het zelfde geld zit er iemand naast je die tegen vlees is of enkel vis lust. Of gewoon de *kel wil uithangen en iemands dag verpesten.

Ontopic: mooie bezigheid voor op de camping in ieder geval. Gelukkig mag je momenteel nog Qen op kolen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Brecht zei:
Voor het zelfde geld zit er iemand naast je die tegen vlees is of enkel vis lust.

die pech kan je hebben inderdaad. maar als je die overstag kan laten gaan met die heerlijke geur, een dag lang...? dan is dat toch wel een overwinning  B-) :D
 
Ridevi71 zei:
Brecht zei:
Voor het zelfde geld zit er iemand naast je die tegen vlees is of enkel vis lust.

die pech kan je hebben inderdaad. maar als je die overstag kan laten gaan met die heerlijke geur, een dag lang...? dan is dat toch wel een overwinning  B-) :D

Inderdaad, welke camping moet ik boeken komende vakantie?  :p
 
Geweldig dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan