BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork: ook ik wil graag een big

Mooi resultaat, krijg zomaar zin in een broodje PP zo op de vroege morgen.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Gefeliciteerd met het lekkere resultaat en je knorrrrrrretje....!!!!!!!!!!!!!
 
Wat een heerlijk broodje PP.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
daar krijg je gewoon spontaan trek in als je die foto ziet, gefeliciteerd met je knorretje
 
Eigenlijk, zeg je dus...........dat je ons (je beste vrienden  :D) Vergeten bent !!!!! :'(
Terwijl wij jou, tot in het diepst van de nacht hebben gesteund. (en je andere "vrienden"alleen maar komen om alles op te eten  :()

:D :D

Top prestatie hoor (ben niet jalourse...................echt niet)
Gefeliciteerd, met je dik verdiende Knor  :)
 
Mac zei:
Eigenlijk, zeg je dus...........dat je ons (je beste vrienden  :D) Vergeten bent !!!!! :'(
Terwijl wij jou, tot in het diepst van de nacht hebben gesteund. (en je andere "vrienden"alleen maar komen om alles op te eten  :()

:D :D

Top prestatie hoor (ben niet jalourse...................echt niet)
Gefeliciteerd, met je dik verdiende Knor  :)
zal ik de drank de schuld geven of zeggen dat mijn vrouw me meelokte onder bepaalde voorwendselen, of gewoon eerlijk zeggen dat het me op dat moment inderdaad ontschoten was?

Hopelijk heb ik het goed gemaakt met mijn verhaal en foto's ;)
 
Voor straf, moet je het nog maar eens een x over doen  :D ;D

Ik zou ook mijn vrouw de schuld gegeven hebben hoor  ;)

Maar je verhaal, en je foto's zijn zeker niet verkeerd. (integendeel)


 
Ik ga het zeker nog eens over doen, eerst echter een beercan chicken om mijn trio compleet te maken.
 
Douwe zei:
coelho zei:
Dat heb ik recent nog gedaan. Waar ik meer aam twijfel is de achterkant van mijn outdoorchef. En zou het niet zo kunnen zijn dat het hoger in de koepel warmer is dan midden boven de platesetter?

Na 12 uur
Vleestemperatuur 80 graden
BBQtemperatuur 107 graden

Dat is absoluut zo, die 20 graden verschil tussen dome en grate vallen me nog mee. Volgens mij heb ik bij mijn OTP 57 wel grotere verschillen gezien tussen de thermometer in het deksel en een thermometer met een sensor op het rooster.

Bij mij geeft de temp.meter op de deksel 50 graden te laag aan, wel iets om rekening mee te houden.
Ik heb dit gecontroleerd met de maveric.

Gefeliciteerd met je knorretje, ziet er goed uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan