Je kent het wel, dan zit je huis vol visite, biertje er bij, broodjes PP en als je dan laat in bed ligt denk je ineens: 'o ja, ik moest mijn topic nog updaten'. Dat was dus gisteren. Vandaag op het werk wilde het ook niet echt
en vanavond weer andere verplichtingen. Maar hee, nu is daar dan toch de lang verwachte update net voor ik ga maffen!
Laat ik eerst zeggen dat ik weer vele mensen smakelijk heb zien eten. Mensen die vooraf zeiden dat ze niet zo van het vlees waren, die heb ik terug zien lopen voor een tweede of derde broodje. Een groter compliment kun je als kok niet hebben, toch?
Het duurde uiteindelijk 18 uur en 15 minuten voordat het vlees 88 graden was. Een mooie sessie, mijn langste tot nu toe. Tevens de eerste op de BGE. Deze blijft absoluut stabieler dan mijn WSM, al is het net zo dat je met gerust hart een halve dag weg kunt. Zo af en toe een check blijft nodig. Ik had trouwens het idee dat het vlees sappiger was dan op de WSM. Dat kan natuurlijk aan het stuk gelegen hebben of inbeelding zijn, maar gezien de slechts geringe luchtstroom die nodig is om de BGE op temperatuur te houden, is het theoretisch natuurlijk mogelijk dat er minder vocht verdampt.
Tenslotte de foto's. Deze twee heb ik nog snel met mijn telefoon geschoten. Ik had iemand anders wat foto's laten maken, maar dat zijn alleen maar foto's met etende mensen erop. Aangezien ik persoonlijk altijd voorzichtig probeer te zijn met het koppelen van mijn echte identiteit aan usernames, vind ik het ook ongepast om ongevraagd vrienden en familie met foto op het net te gooien. Jullie moeten het dus met onderstaande plaatjes doen