Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er staat hier een heel mooi recept van @Frits dat eigenlijk niet kan mislukkenZelf kroketten maken zag ik altijd als iets dat buiten mijn bereik lag maar nu begint het toch te kriebelen...........
Misschien toch eens proberen.
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Wanneer je zo'n apparaat ergens 2e hands op de kop kan tikken, valt de prijs nogal meeZiet er weer fijn uit, nu wil ik er ook 1 Zal eens kijken of ik dit weer over de buhne krijg
Prijs is niet eens zozeer het probleem, de altijd groter wordende verzameling kookattributen en de daarvoor benodigde bergruimte is meer de uitdaging ;-) Gelukkig is mijn vriendin een liefhebber van lekker eten dus ook dit za wel weer goedkomen Net even op Marktplaats aan het zoeken geweest, er worden er inderdaad genoeg aangeboden voor een zacht prijsje.Wanneer je zo'n apparaat ergens 2e hands op de kop kan tikken, valt de prijs nogal mee
Enorm herkenbaar inderdaadPrijs is niet eens zozeer het probleem, de altijd groter wordende verzameling kookattributen en de daarvoor benodigde bergruimte is meer de uitdaging ;-)