BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork Kroketten met behulp van de Millecroquettes

 
 

Northman

Vuurmaker
Berichten
56
ok lekker ziet er supertop uit, maar dit is het BBQ genootschap toch? of ben je van de
1630960088013.png
:devilish: 🔥 :unsure:
 
@Northman niks mis met een pulled pork kroket.
het belangrijkste deel komt gewoon van de barbecue.
 
Zelf kroketten maken zag ik altijd als iets dat buiten mijn bereik lag maar nu begint het toch te kriebelen...........
Misschien toch eens proberen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Zelf kroketten maken zag ik altijd als iets dat buiten mijn bereik lag maar nu begint het toch te kriebelen...........
Misschien toch eens proberen.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Er staat hier een heel mooi recept van @Frits dat eigenlijk niet kan mislukken 😉
 
Vandaag een Millecroquettes op de kop getikt in de kringloopwinkel voor €2,5.
Pure nostalgie zo'n apparaat, herinner me dat er thuis bij feesten altijd verse kroketten werden gemaakt en dat ik samen met mijn zus mocht helpen om ze door het eiwit en het paneermeel te halen.

Binnenkort nog eens een pulled pork maken om er pulled pork kroketten van te maken.
4c67fed0fbf60f85ed45eb3eb9f18e7e.jpg

e787dd4f463a84d1bc06b0ef18b6e48a.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk
 
Ziet er weer fijn uit, nu wil ik er ook 1 Zal eens kijken of ik dit weer over de buhne krijg :)
 
Ziet er weer fijn uit, nu wil ik er ook 1 Zal eens kijken of ik dit weer over de buhne krijg :)
Wanneer je zo'n apparaat ergens 2e hands op de kop kan tikken, valt de prijs nogal mee
 
Zelf kroketten maken is zo leuk en lekker 🥰 en met deze millecroquettes ook nog eens heel gemakkelijk, die heb je voor een leuk prijsje gekocht 😁
 
Wanneer je zo'n apparaat ergens 2e hands op de kop kan tikken, valt de prijs nogal mee
Prijs is niet eens zozeer het probleem, de altijd groter wordende verzameling kookattributen en de daarvoor benodigde bergruimte is meer de uitdaging ;-) Gelukkig is mijn vriendin een liefhebber van lekker eten dus ook dit za wel weer goedkomen :) Net even op Marktplaats aan het zoeken geweest, er worden er inderdaad genoeg aangeboden voor een zacht prijsje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan