Afgelopen maandag liep ik bij de Makro tegen dit mooie stuk procureur in de aanbieding aan. Mooie kans om weer een voorraad pulled pork aan te leggen! 
De pulled pork maak ik klaar volgens het "wedstrijd pulled pork recept" van Noskos. Zo heb ik gisteravond de nodige voorbereidingen getroffen zodat hij vanmorgen vroeg al direct op de bbq mocht.
De rub heb ik volgens eigen recept gemaakt, de injectiemix is volgens recept van Noskos.
Hierna de procureur afgedekt en terug in de koelkast tot vanmorgen 09:00.
Vanochtend de Bastard gevuld met de houtskool, 2 blokjes appelhout en 1 blokje kers.
Vervolgens de bbq aangestoken en het vlees erop gelegd:
Thermometer is ingesteld op roostertemperatuur van 120graden.
Zojuist zijn de eerste 5 uur voorbij en heb ik het vlees ingekwast met de glaze.
Nu is het weer geduld hebben voor mij...
Wordt vervolgd!

De pulled pork maak ik klaar volgens het "wedstrijd pulled pork recept" van Noskos. Zo heb ik gisteravond de nodige voorbereidingen getroffen zodat hij vanmorgen vroeg al direct op de bbq mocht.
De rub heb ik volgens eigen recept gemaakt, de injectiemix is volgens recept van Noskos.
Hierna de procureur afgedekt en terug in de koelkast tot vanmorgen 09:00.
Vanochtend de Bastard gevuld met de houtskool, 2 blokjes appelhout en 1 blokje kers.
Vervolgens de bbq aangestoken en het vlees erop gelegd:
Thermometer is ingesteld op roostertemperatuur van 120graden.
Zojuist zijn de eerste 5 uur voorbij en heb ik het vlees ingekwast met de glaze.
Nu is het weer geduld hebben voor mij...
Wordt vervolgd!