Wie op zondagavond Pulled Porc wil eten, en dit zelf wil maken, zal helaas de wekker moeten zetten op zondagmorgen. Dus....vanmorgen liep de wekker vroeg af op m'n vrije dag. Maar het was het allemaal dubbel en dwars waard. Procureur van een kleine 3 kg vrijdagavond geïnjecteerd met een pekeloplossing bestaande uit zout, basterdsuiker en Grate Goods All Purpose BBQ rub. Afgedekt en koel weggezet tot vanmorgen 8.00 uur. BBQ aangestoken met kokosbriketten en Hickory rookchunks. Rooster temperatuur schommelde tussen de 108⁰c en 115⁰c. Tussentijds de procureur ingesmeerd BBQ saus waardoor er een prachtige korst en kleur ontstond. Toen ie in de kern 78⁰c bereikt had, heb ik m in een ovenschaal gelegd zodat ik het vocht op kon vangen. Met 92⁰c kerntemperatuur vond ik dat het wachten beloond moest worden, dus kon ie van de BBQ af. Ik heb de procureur nog een half uur laten liggen in folie. Het vocht had ik afgegoten en verwarmd met wat honing en BBQ saus. Toen ik de procureur met 2 vleesklauwen "gepulled" had, heb ik dat weer toegevoegd aan het vlees. Lekker op een verse Turkse Bol met ijsbergsla en milde homemade knoflooksaus op basis van yoghurt. Ik had gehoopt iets over te houden om PP bitterballen te maken maar helaas.....schoon op. Hieronder wat foto's die ik gemaakt had