Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is nog vrij stug.dennis zei:Als ie verder mals is als je hier en daar prikt, is dat toch warm genoeg?
Kan beide...outwell zei:Sommige delen zijn mals en sommige delen zijn wat stugger.
Zou dat aan het vlees liggen? Of had ik hem toch nog langer moeten laten garen??
Dank je wel !Ceriel zei:Kan beide...outwell zei:Sommige delen zijn mals en sommige delen zijn wat stugger.
Zou dat aan het vlees liggen? Of had ik hem toch nog langer moeten laten garen??
Ziet er goed uit, gefeliciteerd met je stickertje!
Omdat sommige delen nog een beetje stug waren, wilde ik hem naar 93 graden hebben.b.asv zei:Ziet er goed uit hoor. Maar tot welke kerntemperatuur ben je gegaan of wilde je gaan?
Ik ga altijd tot 87 graden en prik dan op verschillende plaatsen om er zeker van te zijn het vlees overal min 87 graden is.
Die stuggere stukken heb ik ook wel eens gehad. Vroeg me in mijn eigen post ook al af hoe dit kwam. Ik steek het nu op het vlees omdat ik dit keer een andere leverancier heb gebruikt en het niet heb...