Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jet zei:Het overgebleven mengsel (de helft) zit in een blikje en gebruik ik voor de volgende keer
Heb ook nog even de bak opgemeten waar alles inzit, 39x29x18 cm (lxbxh) 14 liter.
Sander72 zei:Haha, see you in two weeks Jet!
Frits zei:Denk dat 1 uur tekort is voor het ontzouten. Op het internet lees ik tot 8 uur voor het ontzouten.
Wel gelijk kruiden, maar niet strak vacuum verpakken, de kruiden gaan dan na afloop op het plastic zitten inplaats van op het vlees. twee dagen
Je kan de temp zels hoger doen 95C, een prikker moet er zo doorheen glijden.
elhopo zei:1. 1 uur lijkt me lang genoeg, als het zout er maar een beetje af is.
2. a) Zou alleen de vleeskant doen, ik vermoed dat de smaak toch niet door het vet heen gaat (zit misschien zelfs ee nmembraam achter?)
b) Zou het achteraf doen, er zit al genoeg smaak in het vlees en ik denk dat het misschien wel wat teveel wordt anders? Het gaat denk ik voornamelijk om het korstje, toch? Misschien moet je nog wel een manier verzinnen om er zoveel mogelijk rub aan te laten hangen - gele mosterd ofzo?
3. kan, maar dat hoeft niet pers?. Als je vrij dunne plakjes snijdt maakt het voor de bite denk ik niet zoveel uit. Hier:
http://allseasoned.nl/recepten/pastrami
deden ze het zelfs maar tot 65 graden. Succes!