Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey Bob, wat leuk om te horen dat je inspiratie uit mijn project haalt. Dat vocht valt best wel mee, alleen als ik echt een hele dag heb staan roken dan loopt er wel wat vocht terug, maar dat valt netjes op het werkblad en veeg ik met een doek zo weer droog. De roetaanslag wordt tegengehouden door het stalen filter in de afzuigkap. Die filters kan je zo in de vaatwasser zetten en schoon is de boel weer...Wat weer een leuke ontmoeting,(project buitenkeuken) veel van je geleerd en materialen inmiddels besteld voor de afzuiging, heb je veel last van teruglopend vocht in de kunstof buis naar de motor ?? en heb je last van creoliet Onverbrand vet en rookdeeltjes enz. Hier wordt ik voor gewaarschuwd en dus een filterbox met wasbaar-doek gemaakt die ik ertussen ga plaatsen zodat creoliet en vocht minder kans hebben om de motor te vervuilen. verder een soort kap gehaald en daar een vergrote pet van epdm van gemaakt die ik dan weer aan een flex stuk ga maken. Het geheel monteer ik op het bestaande dak met 160mm spiro buis. als we zover zijn dan plaats ik wel ff foto's