BasBQ
Beef en Steak

Project Bacon is van start

mkorpershoek zei:
nou vanavond is het zo ver ! we gaan het walchers gilde spek en de de bacon roken ! Ik ben heeeeeel benieuwd wat het gaat worden. Gisteren hem uit de droge pekel gehaald om te laten drogen in de koelkast

Spannend! Veel plezier, en geniet van de geuren...
 
Ben erg benieuwd!! Succes!! :D
 
En? Wat vind je ervan? Vertel!
 
Ik vind hem wel lekker. Ben even aan het verzinnen hoe ik dit op ga smikkelen. Zijn er nog ergens recepten met dit spek ?
 
mkorpershoek zei:
Ik vind hem wel lekker. Ben even aan het verzinnen hoe ik dit op ga smikkelen. Zijn er nog ergens recepten met dit spek ?

Loop naar je messenblok, pak een mes. Stukjes snijden, leg kittig op een bordje. Prikkertjes ernaast. Loop naar de bank, grauw om je heen " afblijven, is van mij".... Flikker je prikkertjes in een hoek, en eet met je vingers het hele bordje leeg. Smeer het vet in je haar, en laat een boer. (Dit is mijn persoonlijke recept, niet verder vertellen.) 
 
ziet er zeer smaakvol uit
 
Ziet er goed uit Michel, snijden en bakken! Ben benieuwd wat je er van vind.
 
Lekker bakken, americanpancakes erbij met maple sirup.
 
Dominique zei:
mkorpershoek zei:
Ik vind hem wel lekker. Ben even aan het verzinnen hoe ik dit op ga smikkelen. Zijn er nog ergens recepten met dit spek ?

Loop naar je messenblok, pak een mes. Stukjes snijden, leg kittig op een bordje. Prikkertjes ernaast. Loop naar de bank, grauw om je heen " afblijven, is van mij".... Flikker je prikkertjes in een hoek, en eet met je vingers het hele bordje leeg. Smeer het vet in je haar, en laat een boer. (Dit is mijn persoonlijke recept, niet verder vertellen.)
=)) =)) =)) ik ben o zo visueel ingesteld
 
Terug
Bovenaan Onderaan