BasBQ
Beef en Steak

Primo Oval Large chipjes van de binnenkant

Ewald zei:
Ewald zei:
Artbij zei:
Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.

http://www.primogrill.com/en-us/resources/register-your-primo/view/form

Heb ik nog niet gedaan. Het lijkt me dat ze me zo ook wel helpen.

Van de Primo website:

Important: If you are the original purchaser of your Primo Grill, you must register your grill online before you can file a warranty claim. Go to "Register Your Grill" on the Primo website homepage. If you are not the original purchaser of the grill you do not have warranty coverage and your warranty claim will not be approved. You may call Primo at 770-492-3920 to place an order for replacement parts. Direct link to the Grill Registraton Form: Register Your Primo

Als jouw dealer voor jou wil claimen bij de Primo, wordt hij gezien als de woordvoerder van de original purchaser.

Ik heb ooit een nieuw deksel gekregen onder garantie, alsook een nieuwe firebox ook onder garantie.
Er werd mij toen wel vriendelijk gevraagd of mijn Primo geregistreerd stond.

Maar misschien maken ze voor jou een uitzondering en helpen ze je zonder registratie........of niet.

- Ik claim geen garantie, er is een kapot product geleverd. Dat is niet hetzelfde.
- De winkel moet me helpen, niet Primo. En die is verplicht me 2 jaar zonder verplicht afstaan van prive gegevens te helpen, in geval van garantie.

Dat ze voor de garantie na die 2 jaar gegevens willen hebben kan ik me overigens ook voorstellen, ik zal me dan waarschijnlijk ook gewoon registreren als dit opgelost wordt door "onder garantie" een nieuwe deksel te leveren. Als ze dit op de meest gangbare manier oplossen ruilen ze namelijk heel dat ding om. En dat heeft mijn voorkeur, als een deksel met stukken eraf al niet opgemerkt wordt, hoe zie het dan met de rest van die BBQ? Is dat wel goed gechecked? Blijft toch een BBQ van dik 1200,-.
-
 
Artbij zei:
Als ze dit op de meest gangbare manier oplossen ruilen ze namelijk heel dat ding om. En dat heeft mijn voorkeur, als een deksel met stukken eraf al niet opgemerkt wordt, hoe zie het dan met de rest van die BBQ? Is dat wel goed gechecked?

Dus als ze de base -waar niks mee aan de hand is- omruilen voor een nieuwe, dan heb je daar een beter gevoel bij?
Dat vind ik wel een interessante gedachte, ik ben zelf meestal van niet maken wat niet kapot is, maar goed, ik ben benieuwd wat ze gaan doen.
 
dennis zei:
Artbij zei:
Als ze dit op de meest gangbare manier oplossen ruilen ze namelijk heel dat ding om. En dat heeft mijn voorkeur, als een deksel met stukken eraf al niet opgemerkt wordt, hoe zie het dan met de rest van die BBQ? Is dat wel goed gechecked?

Dus als ze de base -waar niks mee aan de hand is- omruilen voor een nieuwe, dan heb je daar een beter gevoel bij?
Dat vind ik wel een interessante gedachte, ik ben zelf meestal van niet maken wat niet kapot is, maar goed, ik ben benieuwd wat ze gaan doen.

Ik weet niet of er iets aan de hand is met de base...jij wel?  ;)

In theorie zou de hele BBQ niet door de kwaliteitscontrole gegaan kunnen zijn. Daarom ben ik altijd voorstander van: iets kapot geleverd, hele ding omruilen. Maar gezien de garantie van Primo hoeft dat in deze niet, zou echter wel jammer zijn als ik de komende tijd aanspraak moet gaan maken op garantie.

Als de dealer mijn een nieuwe deksel stuurt ben ik ook tevreden. Kan hij vanavond tenminste aan ;).
 
Artbij zei:
Ik weet niet of er iets aan de hand is met de base...jij wel?  ;)

In theorie zou de hele BBQ niet door de kwaliteitscontrole gegaan kunnen zijn. Daarom ben ik altijd voorstander van: iets kapot geleverd, hele ding omruilen.

Zou in theorie kunnen en op zich niet gek gedacht.
Natuurlijk weet ik niet of er wat mis is met de base; maar optisch blijkbaar niet, anders had het er wel bij gestaan?
Echter, ik weet niet of ik het nodig zou vinden om ook de base om te ruilen; als ik een nieuwhuis koop waarbij een deur niet goed sluit, wil ik toch ook gewoon het gebrek opgelost hebben, ipv een nieuw huis?
 
Sowiso heeft de productie van de base waarschijnlijk niets te maken met het deksel. Lijkt mij dat dat twee losse productielijnen zijn die later worden samengevoegd.
 
Al nieuws van de verkoper?

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Brecht zei:
Al nieuws van de verkoper?

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

Krijg net bericht.

Ze bieden me ?100,- korting.

Kan iemand me vertellen of ik ooit last van die chipjes ga hebben? Be?nvloed het de werking van de BBQ?
 
Ik zou graag een nieuwe willen. Mocht je ooit om welke reden willen inruilen of verkopen kom je die verrotte plekjes weer keihard tegen. Een nieuw product moet goed zijn.
Je hebt toch altijd een aantal dagen om een koop te ontbinden?
 
DanielZH zei:
Ik zou graag een nieuwe willen. Mocht je ooit om welke reden willen inruilen of verkopen kom je die verrotte plekjes weer keihard tegen. Een nieuw product moet goed zijn.
Je hebt toch altijd een aantal dagen om een koop te ontbinden?

Dat dus +1. Korting is jouw proberen af te kopen.
Probeer een nieuwe te krijgen.
 
Ik vraag me af wat de reden is dat ze jou proberen af te kopen? Normaal zitten er buiten de transportkosten geen kosten aan voor de dealer om dit te vervangen.

Is het wel een offici?le Primo dealer? Zou dat ook de reden zijn dat ze zoveel goedkoper waren?

Kortom niet accepteren, wel jammer dat je hem nou nog niet kunt gebruiken. :-S
 
Nosmo zei:
Is het wel een offici?le Primo dealer? Zou dat ook de reden zijn dat ze zoveel goedkoper waren?

Daar stel ik mij ook wat vragen bij, niets boven een officiele dealer.
 
DanielZH zei:
Ik zou graag een nieuwe willen. Mocht je ooit om welke reden willen inruilen of verkopen kom je die verrotte plekjes weer keihard tegen. Een nieuw product moet goed zijn.
Je hebt toch altijd een aantal dagen om een koop te ontbinden?
Zonder verlies van garantie kan ?100 natuurlijk best interessant zijn;-) uiteraard ff zwart op wit dan.
Een aantal dagen om de koop te ontbinden is alleen bij aanschaf via een webshop, 14 dagen meestal.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Artbij zei:
Brecht zei:
Al nieuws van de verkoper?

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

Krijg net bericht.

Ze bieden me ?100,- korting.

Kan iemand me vertellen of ik ooit last van die chipjes ga hebben? Be?nvloed het de werking van de BBQ?

Dit is onacceptabel, dat is ook waarom ik je vertelde om je Primo te registreren dan kun je direct via Primo Amerika dit soort praktijken delen.
Geen offici?le dealer dus......hoop ik :-S
 
Waar kan ik een offici?le dealer lijst vinden? Ik heb even gezocht maar niet kunnen vinden. Overigens smaakt je vlees echt niet anders als de BBQ niet van een "officiele" dealer afkomt.... :).

Ze sturen een nieuw deksel op trouwens. En een nieuwe top-vent, daar zat wat roest op.
 
Ik woon in Nederland en heb de BBQ uit Duitsland. Met die link kan ik volgens mij niet zoveel.

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk

 
Dan zou je bv de site van de distributeur kunnen bezoeken. Tis maar een idee hoor. B-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan