Ewald zei:Ewald zei:Artbij zei:Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.
http://www.primogrill.com/en-us/resources/register-your-primo/view/form
Heb ik nog niet gedaan. Het lijkt me dat ze me zo ook wel helpen.
Van de Primo website:
Important: If you are the original purchaser of your Primo Grill, you must register your grill online before you can file a warranty claim. Go to "Register Your Grill" on the Primo website homepage. If you are not the original purchaser of the grill you do not have warranty coverage and your warranty claim will not be approved. You may call Primo at 770-492-3920 to place an order for replacement parts. Direct link to the Grill Registraton Form: Register Your Primo
Als jouw dealer voor jou wil claimen bij de Primo, wordt hij gezien als de woordvoerder van de original purchaser.
Ik heb ooit een nieuw deksel gekregen onder garantie, alsook een nieuwe firebox ook onder garantie.
Er werd mij toen wel vriendelijk gevraagd of mijn Primo geregistreerd stond.
Maar misschien maken ze voor jou een uitzondering en helpen ze je zonder registratie........of niet.
- Ik claim geen garantie, er is een kapot product geleverd. Dat is niet hetzelfde.
- De winkel moet me helpen, niet Primo. En die is verplicht me 2 jaar zonder verplicht afstaan van prive gegevens te helpen, in geval van garantie.
Dat ze voor de garantie na die 2 jaar gegevens willen hebben kan ik me overigens ook voorstellen, ik zal me dan waarschijnlijk ook gewoon registreren als dit opgelost wordt door "onder garantie" een nieuwe deksel te leveren. Als ze dit op de meest gangbare manier oplossen ruilen ze namelijk heel dat ding om. En dat heeft mijn voorkeur, als een deksel met stukken eraf al niet opgemerkt wordt, hoe zie het dan met de rest van die BBQ? Is dat wel goed gechecked? Blijft toch een BBQ van dik 1200,-.
-