Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lin zei:Jo! Dat ziet er wel heeeeeeel lekker uit! Toch maar eens op zoek naar een pizzasteen...
Wat is trouwens je deegrecept?
uipko zei:Dat ziet er goed uit, wij gaan morgen.. uhh vandaag... ook pizza's knutselen.
Maar volgens mij heb jij je niet aan het bovenstaande recept gehouden, op de foto zie ik allemaal gistkorreltjes die niet opgelost zijn in water
Na mijn mislukte poging met het bakken van brood op de pizza steen, ga ik morgen ook eens proberen de kolen langs de rand te leggen.
Camiel zei:uipko zei:Dat ziet er goed uit, wij gaan morgen.. uhh vandaag... ook pizza's knutselen.
Maar volgens mij heb jij je niet aan het bovenstaande recept gehouden, op de foto zie ik allemaal gistkorreltjes die niet opgelost zijn in water
Na mijn mislukte poging met het bakken van brood op de pizza steen, ga ik morgen ook eens proberen de kolen langs de rand te leggen.
OW jee betrapt, klopt idd uipko, in mijn enthousiaste bui alles bij elkaar gedaan en gaan kneden. Werkte gelukkig ook goed. Succes straks met bakken!