Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:Lekker Camiel!
Moet die stalen plaat nu wel ?f niet op de steen tijdens het bakken?
Ik zag dat je dit alleen bij de eerste pizza gedaan hebt, zat er verschil in de bodems tussen deze en de volgende?
uipko zei:Camiel zei:uipko zei:Dat ziet er goed uit, wij gaan morgen.. uhh vandaag... ook pizza's ........
OW jee betrapt, klopt idd uipko, in mijn enthousiaste bui alles bij elkaar gedaan en gaan kneden. Werkte gelukkig ook goed. Succes straks met bakken!
Ze zeggen dat als je gist en zout direct bij elkaar gooit dat het gist minder werkt, hoeveel je hier in de praktijk van merkt heb ik geen idee van. Met brood maken gooi ik ook gewoon alles bij elkaar.
Niks van gemerkt, deeg is heel mooi omhoog gekomen en was super luchtig.
Lin zei:Ik zit me net te bedenken dat mijn gas-Q een bakplaat heeft. De ene kant grille en de andere kant bakplaat. Zou zo'n pizza daar op gemaakt kunnen worden? En dan met het vuur eronder of indirect?
Who knows??
uipko zei:Dat ziet er goed uit, wij gaan morgen.. uhh vandaag... ook pizza's knutselen.
Na mijn mislukte poging met het bakken van brood op de pizza steen, ga ik morgen ook eens proberen de kolen langs de rand te leggen.
Boldeagle zei:Ziet erl goed uit. Is de calzone goed gelukt ?, want dat is toch wel 1 van mijn favo pizza's