BasBQ
Beef en Steak

Pizza Pita

 
 
 

RolfM

Kooltjesharker
Berichten
125
Mede-Q-ers,

Bij ons thuis is dit dé ideale makkelijke weekendmaaltijd. De benodigde ingrediënten hebben we eigenlijk altijd wel in huis: een pakje afbak-pitabroodjes, tomatensaus en toppings naar keuze. Ik stook de barbecue flink heet, terwijl mijn vrouw met de kleine meid (3) de pizzaatjes belegd. Die vind het ook helemaal geweldig! Binnen een paar minuten zijn ze klaar, dus de tweede (derde, vierde...) ronde kan bakken terwijl je lekker zit te eten.

Simpel, snel, maar oh zo lekker!

IMG_20210424_174447.jpg

IMG_20210424_175210.jpg

IMG_20210424_175217.jpg
 
Je zou er spontaan honger van krijgen.
 
Haha dat doen wij ook regelmatig, deze zien er wel erg lekker uit:love: ook ideaal om restjes op te maken😜
 
Gisteren hier ook pizza gemaakt en als ik jou foto’s zie krijg ik er zo weer zin in (y).
 
Lekkere pizza’s gemikt en met z’n allen bezig geweest 👍🏻
 
Schuif maar door hoor
Lekker
 
Die maken we hier ook. Top gerecht voor kids.
 
Och jongens! Dat ziet er fantastisch uit! Belissimo! 🇮🇹
 
:ROFLMAO: :ROFLMAO: wat een leuk idee (y)👊
 
Ziet er goed uit, weer een idee voor een lazy weekend ;-) Gaan we binnekort ook eens testen!
 
Wat een gezellig id, lijkt me super leuk om eens met de kindjes te doen. Die gaan hier van genieten.
TNX voor het delen en de inspiratie, gaan we maken
 
Poh, ben al een uur aan het werk en heb nog niet ontbeten, maar hier krijg ik toch bar trek van!

Onder de middag maar even maken met wraps uit een pakkie, dat werkte in de pizzarette ook prima, dus dat moet op de steen in de q ook wel gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan