BasBQ
Beef en Steak

Pizza Pita

RolfM

Vuurmaker

Mede-Q-ers,

Bij ons thuis is dit dé ideale makkelijke weekendmaaltijd. De benodigde ingrediënten hebben we eigenlijk altijd wel in huis: een pakje afbak-pitabroodjes, tomatensaus en toppings naar keuze. Ik stook de barbecue flink heet, terwijl mijn vrouw met de kleine meid (3) de pizzaatjes belegd. Die vind het ook helemaal geweldig! Binnen een paar minuten zijn ze klaar, dus de tweede (derde, vierde...) ronde kan bakken terwijl je lekker zit te eten.

Simpel, snel, maar oh zo lekker!

IMG_20210424_174447.jpg

IMG_20210424_175210.jpg

IMG_20210424_175217.jpg

Grimlord

Gemarineerd

Je zou er spontaan honger van krijgen.

Jet

Gemarineerd

Haha dat doen wij ook regelmatig, deze zien er wel erg lekker uit:love: ook ideaal om restjes op te maken😜

Michel2

Kooltjesharker
Gisteren hier ook pizza gemaakt en als ik jou foto’s zie krijg ik er zo weer zin in (y).

@rno

BBQ Junkie

Lekkere pizza’s gemikt en met z’n allen bezig geweest 👍🏻

Ridevi71

BBQ Junkie

Schuif maar door hoor
Lekker

de volle

Pitmaster

Die maken we hier ook. Top gerecht voor kids.

RenZwi

Pitmaster

Och jongens! Dat ziet er fantastisch uit! Belissimo! 🇮🇹

Watergeus

Kooltjesharker

Ziet er goed uit, weer een idee voor een lazy weekend ;-) Gaan we binnekort ook eens testen!

Bram

Gerijpt

Wat een gezellig id, lijkt me super leuk om eens met de kindjes te doen. Die gaan hier van genieten.
TNX voor het delen en de inspiratie, gaan we maken

Robkrekel

Kooltjesharker

Poh, ben al een uur aan het werk en heb nog niet ontbeten, maar hier krijg ik toch bar trek van!

Onder de middag maar even maken met wraps uit een pakkie, dat werkte in de pizzarette ook prima, dus dat moet op de steen in de q ook wel gaan.

Bovenaan Onderaan