RoloTheBastard
Sprokkelaar
Vanavond weer een pizza avond met mijn vriendin omdat het de vorige keer goed is bevallen. Ik merk dat ik wat moeite de Bastard op temperatuur te krijgen. Mogelijke problemen: had er nieuwe kolen in gedaan maar toch nog wat kleine kooltjes onderin gelaten van de vorige keer. Had ook de kamado schoongemaakt van binnen even de vuurschaal eruit en ashbucket geleegd, mogelijk niet goed teruggeplaatst.
Duurde eindeloos om tot 250 te komen, daarna platesetter, grill en pizza steen erin wat daarna ook weer lang de tijd nodig had. Schuiven open gehad, af en toe top vent eraf. Al met al denk wat zaken die ik volgende keer beter kan doen.
Gelukkig tot een steady 290 gekomen en een mooie tonijn pizza gemaakt. We houden van een dunne bodem. Zal eventueel nog een volgende pizza posten, deze was in ieder geval heerlijk!
Tips altijd welkom!
Groet Henk
Duurde eindeloos om tot 250 te komen, daarna platesetter, grill en pizza steen erin wat daarna ook weer lang de tijd nodig had. Schuiven open gehad, af en toe top vent eraf. Al met al denk wat zaken die ik volgende keer beter kan doen.
Gelukkig tot een steady 290 gekomen en een mooie tonijn pizza gemaakt. We houden van een dunne bodem. Zal eventueel nog een volgende pizza posten, deze was in ieder geval heerlijk!
Tips altijd welkom!
Groet Henk