BasBQ
Beef en Steak

PID controller in de maak voor weber MT 57 GBS

Krizzziz zei:
Muncky78 zei:
Een update:

Blower is ondertussen ook binnen en ik heb nog wat spullen gehaald voor de montage aan de Q. In exploded view:

Ben ook aan het klussen geslagen op basis van dit topic. Geweldig in kaart gebracht! Maar ik zit alleen even met een praktisch probleem. Ik moet nu naar de praxis om de koperen leiding en andere onderdelen te kopen. Maar ik ben daar helemaal niet bekend mee. Koppeling 1/2 dit etc etc.

Welke onderdelen heb jij gebruikt om in de bbq te installeren. Vanaf het punt waar je de ventilator op hebt aangesloten tot de compleet andere kant in de bbq. Zou je daar wat meer info over kunnen geven? Dank!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is soms ook wel even een beetje puzzelen. Kijk ff op de 1e pagina van dit topic, daar heb ik de gebruikte materialen benoemd. Later heb ik er alleen nog wat knelfittingen gebruikt vanaf het bochtstuk naar de koperen buis. Ik weet niet precies meer wat ik daarvoor gebruikt heb (ik had dat nog in de garage liggen) maar daar kan anders een medewerker je wel bij helpen. Ik vraag mij af of ze bij een bouwmarkt zo'n kort stukje verwarmingsbuis hebben. Ik heb het spul destijds bij de wildkamp gehaald.
Succes met de klus!
 
Is het misschien mogelijk dat de foto's in dit draadje in ere hersteld worden  :)
Ik weet dat het een lastig klusje is helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan