BasBQ
Beef en Steak

Picanha Publicatie!

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.796
Beste BBQ-vrienden!

Zo grappig... ik kom in de krant!  :D

Mijn favoriete kookwinkel in Leiden stuurt al haar vaste klanten en ge?nteresseerden een digitale nieuwsbrief met daarin aanbiedingen, tips en een vaste rubriek van thuiskoks die hun favoriete recept delen. Ik kocht mijn Big Green Egg daar in september 2014 en deel sindsdien wel wat zalige sappige fotootjes met ze. Nu ben ik gevraagd om mijn favoriete recept te delen en mag ik met wat foto's in de nieuwsbrief!

Dat moest dus lekker en mooi worden:



Maar we begonnen met die heerlijke groentes, gegrild zo lekker!







In een alubakje met een drupje olijfolie en wat zout, zo simpel, zo lekker:



Ik had echt een prachtstukje van mijn slager:



Eerst lekker zachtjes voorgaren met hickory bij 100?C en de platesetter en toen het echte werk:



Vetje begon al wat te smelten:



Toen ging het los:



Wat was dat weer voortreffelijk:



Zo lekker dat ik na het aansnijden de plaatjes ben vergeten... nou moet ik nog een keer...  ;)
 
Mooie plaatjes Sander! Zal zeker gesmaakt hebben, de picanha staat hier hoog op de 2 do...
 
Lekker lekker...
 
Dat is nog eens leuk, mooi stuk vlees uitgezocht.
 
Kookwinkel......Leiden.......KitchenArt? Toffe winkel!
 
mooi gerecht, en mooie foto's. het water loopt me uit de mond
 
Ha Leo, jij had er ook zo eentje liggen nog toch?  :D

Klopt Lourens, prachtzaak!
 
Gaaf man, super leuk. En vreselijk vervelend dat je nog een keer moet voor de fotos van het aangesneden vlees ;)
 
Wow, das cool vet Sander  B-)
En die prachtige foto's verdienen zeker een publicatie.

Mac
 
Heerlijke foto's Sander, vooral die vlammen die langs het vlees likken...
(vind ik enige nadeel van kamado/weber....je kan niet lekker kijken... :blush: )
 
Heeeeeeeeeerrlijk.... Picanha altijd lekker. Top!
 
Ziet er goed uit,.. mooie foto's ook!!

Volgende keer wellicht mij gewoon uitnodigen om het eindresultaat te aanschouwen en proeven. Scheelt je dan ook weer foto's maken. ;)
 
Lijkt me heel gezellig man!
 
Mooie foto's ook Sander. Lekker stuk vlees! Welke kerntemperatuur heb je aangehouden voor je hem liet fakkelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan