BasBQ
Beef en Steak

Picanha 1e keer. Lekker lekker.

Chimichurri, al veel over gelezen, ik moet me zelf er eens toe zetten om het daadwerkelijk eens te maken, geknoei met groente achtige dingen geeft me minder voldoening terwijl ik me wel besef dat de combi met het vlees het dan weer veel completer maakt. Komt vast op tafel dit of volgend jaar :D

Ik heb die Chimchurrie al eens gemaakt, maar er zijn ook 101 variaties op. Heb die toen van de site van de AH genomen omdat die nogal vrij simpel was om te maken. Heel lekker, maar er was zoveel vlees dat mijn vrouw en een vriend zeiden dat het overbodig was. :ROFLMAO:

Het is heel snel te maken, maar heb wel een uur moeten rondrijden om ergens verse oregano te vinden.
 
Chimichurri, al veel over gelezen, ik moet me zelf er eens toe zetten om het daadwerkelijk eens te maken, geknoei met groente achtige dingen geeft me minder voldoening terwijl ik me wel besef dat de combi met het vlees het dan weer veel completer maakt. Komt vast op tafel dit of volgend jaar :D
chimichurri stelt niets voor om te maken, eenvoudige ingrediënten. Dus niet te lang wachten om te maken.
 
Daar gaat ie, jummie
053c102ca6f7e303f6c76696ba13b37e.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Dit ziet er goed uit. Je brengt me op ideeën hoe ik binnenkort de lunch ga klaarmaken.
Dat is het mooiste hier, elkaar op leuke ideeën brengen

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Chimichurri, al veel over gelezen, ik moet me zelf er eens toe zetten om het daadwerkelijk eens te maken, geknoei met groente achtige dingen geeft me minder voldoening terwijl ik me wel besef dat de combi met het vlees het dan weer veel completer maakt. Komt vast op tafel dit of volgend jaar :D

Hier is Pico de Gallo ver favoriet boven Chimichurri
En wij houden hem redelijk nat, je hebt ook minder natte variaties, maar het vocht geeft zoveel extra smaak.

 
Redelijk diep ingesneden zie ik, volgens noskos word er ingesneden tot juist waar het vlees begint en zo doe ik ik het ook steeds, maar als het maar lekker was dat is het belangrijkste natuurlijk ;) Ik maak het maandelijks toch 1x in steak of een compleet stuk binnenkort ook aan het spit als ik mijn rotisserie heb ;)
Viel mij ook op ja, ik blijf altijd tot ik het vlees net niet raak, bij bv de eendenborst ook. Maar smaak = smaak!
 
Viel mij ook op ja, ik blijf altijd tot ik het vlees net niet raak, bij bv de eendenborst ook. Maar smaak = smaak!
Had ik inderdaad ook vermeld, vond het lastig om tot OP het vlees te snijden. Vetkap was ook zo dun, ik was er zo doorheen, kan me trouwens niet bedenken dat het daardoor minder smaakte gelukkig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Tinus, dat ziet er wederom smakelijk uit. 😋
Fijn dat de kids al vroegtijds zelf de kwaliteit ontdekken. (y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan