Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker dun snijden, ff opwarmen, een beetje peper of mosterd erbij en dan op donker roggebrood.Ik ga hier even op inpikken. Morgen namiddag start ik aan mijn buikspekkie om Parijs buikspek te maken. Echter heb ik een stuk van 1,7kg en zijn we maar met ons tweetjes. Dus overschot gaat er zeker zijn, tenzij nog een vriend wat komt ophalen.
Ik heb niet zo heel veel ervaring met buikspel en zeker niet met overschottenMaar wat zijn daarna nog de mogelijkheden om met de overschot te doen? Behalve gewoon koud opeten of opwarmen.
Ik heb het vorig jaar gemaakt, het overgebleven stukje ging dun op pizza, heurlijk! Zowel zo als op de pizza.Ik heb niet zo heel veel ervaring met buikspel en zeker niet met overschottenMaar wat zijn daarna nog de mogelijkheden om met de overschot te doen? Behalve gewoon koud opeten of opwarmen.
Overschot voer ik anders wel voor je afIk ga hier even op inpikken. Morgen namiddag start ik aan mijn buikspekkie om Parijs buikspek te maken. Echter heb ik een stuk van 1,7kg en zijn we maar met ons tweetjes. Dus overschot gaat er zeker zijn, tenzij nog een vriend wat komt ophalen.
Ik heb niet zo heel veel ervaring met buikspel en zeker niet met overschottenMaar wat zijn daarna nog de mogelijkheden om met de overschot te doen? Behalve gewoon koud opeten of opwarmen.
Bij ons was nog een klein stukje over.Inmiddels als op geraakt denk ik zo![]()