BasBQ
Beef en Steak

Of ik me wil voorstellen?

 
 

ilhomme

Sprokkelaar
Berichten
38
Goedemiddag,
Of ik me wil voorstellen? Mijn GrillSkills daar gaat het hier om. Goed dan..... ik ben zo'n 5 jaar geleden wat serieuzer begonnen met BBQ'en. Ik kwam in aanraking met een stuk vlees welke van een BGE afkwam en ik geloofde niet dat dit op een BBQ bereid was. Voorheen was mijn BBQ ervaring zwart verschroeid vlees wat door de saus alleen maar smaak kreeg. Mij werd de BGE getoond en ik was verkocht door wat daar allemaal mee kan.
Ik ben begonnen met een MINI BGE welke ik na ??n zomer weer verkocht heb omdat ik toch wat groters wilde. Dat werd een MEDIUM en na de volgende zomer miste ik een tweede voor de andere gerechten welke op een andere temperatuur klaar gemaakt moesten worden dus kwam er toch weer een MINI naast te staan. Zo heb ik even volgehouden tot vorig jaar toen werd de MINI ingeruild voor een MINI-MAX. Nu ben ik (bijna) tevreden.
Om mijn GrillSkills te ontwikkelen ben ik met regelmaat gaan BBQ'en en heb er steeds mee plezier in gekregen. Ben enkele workshops gaan volgen en tijdens de BGE membersdagen de koks gaan bevragen naar hun ervaringen en bereidingen. De member dagen ben ik gaan loslaten omdat ik vind dat het aan zijn succes ten onder gaat. Het is te massaal.
Workshops zijn meer op z'n plaats en daar haal ik genoeg uit. Verder lees ik genoeg BBQ literatuur en probeer daarna ding uit.
Wat ik hier op het forum zoek zijn natuurlijk tips&trics. Wie weet kan ik daarnaast nog iemand helpen met mijn opgedane kennis. Het belangrijkste voor mij is dat we allemaal genieten van onze BBQ.
 
Welkom!
 
Welkom!
 
welkom bij dit edele genootschap
 
Dank Jullie wel allemaal..... ondertussen mijn profiel voorzien van een plaatje en op zoek naar lekkere recepten. Zo surf je opeens door veel lekkers heen. Gelukkig is het altijd BBQ-tijd dus kan de temperatuur opgestookt worden.  ;)
 
Welkom op het forum
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan