vandaag weer 15 uur bezig geweest, pannenbier gedronken maar de schutting niet afgekregen, eigenlijk pas rond 20.00 aan begonnen
heel lang bezig geweest voordat het boeiboord helemaal goed zat, 2-3 uur mee verloren, maar uiteindelijk wel strak resultaat
de zwarte uitlopers van de EPDM lijm voor de randen, moet ik nog verwijderen, maar schuren werkt niet want dan smeert het uit, dus nog een keer op een rustig moment met een beitel voorzichtig verwijderen
nog een rand licht zichtbaar, lijkt groter dan het is, hier komen van binnen nog wat latjes tegen aan of het blijft open voor het doorluchten
De uitstekende randjes even bijwerken, ik ga op de onderste 1,5 meter nog een hoekprofiel plaatsen zodat trappers van fietsen geen beschadigingen kunnen maken
EPDM-folie is nu helemaal geplakt en overschot afgesneden
hoeken in een zak gevouwen en dubbelgeslagen
Daarna de daktrim op maat gemaakt en vast gezet, toen we daar mee klaar waren was het al rond 20.00, nog een tuinpaal in de grond geheid. snel een paar broodjes PP en wat gebakken groenten gegeten om nog verder te gaan met de schutting. Voordat we een paneel af hadden, begon het langzaam aan donker te worden dus in de hoogste versnelling weer een tijdelijke afsluiting van de tuin gemaakt...ik had verwacht dat we veel sneller zouden gaan, dus alles wat ik in de ochtend had afgebroken kon weer terug op de oude palen die ik had laten staan omdat ik ze er niet uit kreeg, gelukkig achteraf...
tegen 21.30 gereedschap opruimen en alles van gert weer inladen in zijn auto. om 22.30 vertrok hij terwijl ik de tuin nog een beetje aanbezemde zodat de kids morgen kunnen spelen
en nu beetje bijkomen achter de pc met een biertje... was een lange dag, zo lang dat ik van het resultaat geen foto's meer kon maken ivm het donker, maar dat komt morgen nog wel
wederom een timelapse, maar hij stopt als we nog vol bezig zijn omdat niet langer dan 10 uur kan worden opgenomen met de software
https://www.youtube.com/watch?v=lcVjwAZYLIQ&feature=youtu.be