Marcdepark
Stoker
Hallo allemaal,
Voor velen waarschijnlijk een herkenbaar verhaal maar toch
.
Na jarenlang bbqen op een weber werd het toch echt tijd voor een kamado, na lang wikken en wegen de bbq-collectie een jaartje of twee terug uitgebreid met een green egg.
Ben erg tevreden met mijn groene ei alleen werd door deze uitbreiding mijn knusse afdakje toch echt te klein.
De tijd was daar voor een “volwassen” overkapping.
Na lang denken en vele schetsen verder begin van dit jaar begonnen met het afbreken van het bestaande afdak. Gelukkig ruim voor Corona alles al besteld/geregeld dus kon in april vol gas aan de gang.
Het design goed gejat van internet en uiteindelijk gekozen voor eiken balken voor de draagconstructie in combinatie met vuren draagbalken.
Heb mijn elektro-achtergrond nog kunnen toepassen met de verlichting.
Kerstverlichting gaat over een paar dagen weer weg uiteraard.
Het was hard werken maar uiteindelijk erg blij met de nieuwe bbq stek:
De oude situatie:
Ow ja, onder een overkapping hoort ook een haard, heb de geplande open haard weten om te buigen naar een braai
.
Bloed, zweet en tranen heeft het gekost maar ben erg blij en trots op het eindresultaat.
Kan niet wachten om het 1e kerstdiner te gaan maken.
Bedankt voor het lezen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor velen waarschijnlijk een herkenbaar verhaal maar toch

Na jarenlang bbqen op een weber werd het toch echt tijd voor een kamado, na lang wikken en wegen de bbq-collectie een jaartje of twee terug uitgebreid met een green egg.
Ben erg tevreden met mijn groene ei alleen werd door deze uitbreiding mijn knusse afdakje toch echt te klein.
De tijd was daar voor een “volwassen” overkapping.
Na lang denken en vele schetsen verder begin van dit jaar begonnen met het afbreken van het bestaande afdak. Gelukkig ruim voor Corona alles al besteld/geregeld dus kon in april vol gas aan de gang.
Het design goed gejat van internet en uiteindelijk gekozen voor eiken balken voor de draagconstructie in combinatie met vuren draagbalken.
Heb mijn elektro-achtergrond nog kunnen toepassen met de verlichting.
Kerstverlichting gaat over een paar dagen weer weg uiteraard.

Het was hard werken maar uiteindelijk erg blij met de nieuwe bbq stek:

De oude situatie:

Ow ja, onder een overkapping hoort ook een haard, heb de geplande open haard weten om te buigen naar een braai

Bloed, zweet en tranen heeft het gekost maar ben erg blij en trots op het eindresultaat.
Kan niet wachten om het 1e kerstdiner te gaan maken.
Bedankt voor het lezen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Laatst bewerkt: