BasBQ
Beef en Steak

Nieuwe offset smoker

Smokerb

Stoker

We zijn weer een tijdje verder en door de vakanties van ons allemaal zijn we niet heel veel opgeschoten. Toch hebben we wel weer wat leuke onderdelen gemaakt die het delen waard zijn.

Bij 1 van de 4 is het logo en de uitlaat klep met windwijzer geplaatst. Voor mezelf twijfel is nog of ik de windwijzer ga plaatsen. Ik denk het eigenlijk niet, maar het is wel een leuke touch. Uitstraling van het logo ben ik erg blij mee. Bij 2 van de 4 hebben we een plateau tussen de poten gemaakt. Zorgt voor extra stevigheid van de poten en voor een mooi stukje ruimte voor wat hout. De mijne op de bok en zwenkwielen krijgt planken van 2cm dik eiken om het plateau af te maken. Zelfde geldt voor het opklapbaar werkblad. Werkblad is gemaakt dat er ook echt wat op gedaan kan worden. Beide kanten worden afgestemd en ondanks dat het alleen nog maar gehecht is kan ik er met m'n volle gewicht (100kg+) op hangen(klein beetje overkill).

Verder de voorbereidingen getroffen om voor de andere de werkblad frames te maken. De eerste 3 gaan niet lang meer duren. Wordt ook wel een keertje tijd dat ze richting de achtertuin gaan.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

Dobey

Kooltjesharker

Ziet er goed uit, vind het gebruik van de oude schijfremmen wel een leuke.

Ook dat inklapbare werkblad is zeker een goede toevoeging, ik denk dat ik dat idee zeker mee zal nemen in mijn smoker, scheelt toch ruimte als je hem weg zet.

Smokerb

Stoker

Vorige week een handvat / vergrendeling gemaakt op de deur van de stookkamer. Kleine vooruitgang waar stiekem toch nog wel wat tijd in is gaan zitten.

Moet nog afgelast worden, en nog wat hoeken en randen mooi afronden.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

Bovenaan Onderaan