Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De timing bij moinkballs valt nog mee, probeer maar eens een pulled porkDank je, ben er ook wel blij mee!
Wat ik nog wel lastig vind is om goed te timen, zodat ook rond etenstijd het eten klaar is. Je kunt natuurlijk ook zeggen dat het etenstijd is als het eten klaar is, maar dat is met kleine kinderen toch wat lastig...
Maar goed, kwestie van ervaring denk ik, en met moinkballs is het helemaal niet zo’n punt, die gaan er altijd wel in.
Zoek maar eens op gebogen korbeel dan vind je er genoeg. (er worden bij houtendak constructies vele namen gebruikt die ik ook niet allemaal ken) Korbeel toevallig wel omdat ik ze ook heb gemaakt.Eind goed al goed! Wat een mooie Bastard die '21!
Ben jaloers op die mooie gebogen schoren van je overkapping! Nooit eerder gezien!
Dat timen wordt je steeds beter in!
Timing heb ik ook moeite mee maar zorg dat er altijd een tapas plankje op tafel staat.Dank je, ben er ook wel blij mee!
Wat ik nog wel lastig vind is om goed te timen, zodat ook rond etenstijd het eten klaar is. Je kunt natuurlijk ook zeggen dat het etenstijd is als het eten klaar is, maar dat is met kleine kinderen toch wat lastig...
Maar goed, kwestie van ervaring denk ik, en met moinkballs is het helemaal niet zo’n punt, die gaan er altijd wel in.
Bedankt voor de tip!Zoek maar eens op gebogen korbeel dan vind je er genoeg. (er worden bij houtendak constructies vele namen gebruikt die ik ook niet allemaal ken) Korbeel toevallig wel omdat ik ze ook heb gemaakt.
Nee, niet verder gezakt, maar geeft ook geen problemen voor zover ik kan beoordelen.@Klaassie is de ashtray na enkele keren gebruik vanzelf gezakt? Ik heb net mijn Bastard Medium binnen en daar zit de ashtray na plaatsing nog hoger dan die van jou. Heb inmiddels al mailtje gestuurd naar 200 Fahrenheit.
Ik ga maar niet lopen wrikken om het nog lager te krijgen.
Ik heb er idd ook geen last van gehad. Wel even gemeld bij Bastard. As op bodem heb ik op zich niet zoveel last van. Beetje. Valt mee.Nee, niet verder gezakt, maar geeft ook geen problemen voor zover ik kan beoordelen.
Wat ik wel lastig vind is dat er nog as langs de tray gaat doordat hij niet overal goed aansluit. Dus alsnog af en toe as van de bodem scheppen.