BasBQ
Beef en Steak

Nieuw draadloos temperatuur systeem

ik twijfel nog steeds, lees ook veel slechte dingen met name probes die snel kapot gaan (2 a 3 sessies) en dat weerhoudt me meer dan de prijs.
iemand hier slecht ervaringen mee of valt dit wel mee en ligt het aan de Amerikaanse gebruikers?
 
structor zei:
De maverick probes? Ik heb de mijne aardig misbruikt en ze doen het al een jaartje ofzo.
Hetzelfde geldt voor het gebruik hier!
 
vond het al zo raar, las op amazon slechte berichten, probe's al kapot uit de doos of na een paar sesies
 
Ik gok dat de meeste mensen de draden slopen. Dus de draden tussen de deksel en dus knikken. Of de draden routeren over de hete kolen. Maar als je de spullen met je verstand gebruikt....
 
voornamelijk vocht problemen als ik het goed lees, probes die de geest geven als ze vocht op de draden krijgen bij schoonmaken, maar hoe ze er mee omgegaan zijn schrijven ze natuurlijk niet als ze zelf de boel geslopt hebben.
dat is denk ik het moeilijke van dat soort revieuws op internet, iedereen gaat natuurlijk correct om met zijn spullen zeker gezien de claim cultuur in de usa
 
Aan de kabel de hete probe uit het vlees trekken is ook niet echt goed!
 
Ik doe de draden ook onder het deksel door, helaas geen andere mogelijkheid. Uiteraard duw ik het deksel niet echt aan, maar er zit wel altijd een knikje in. Ik hoop dat ze lang mee gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan