BasBQ
Beef en Steak

Nieuw draadloos temperatuur systeem

 
 
 
 
 

MarBQ

Gerijpt
Berichten
3.192
Beste mede leden,

Ik ben op zoek naar een draadloos temperatuur systeem. Nu kom ik vaak de Maverick ET-732 Dual Remote BBQ Thermometer
tegen. De spec's bevallen mij wel maar, is er ondertussen iets nieuws op de markt?? in dezelfde pricerange??
Ik hoor het graag ;D

Grt,
MarBQ


 
Volgens mij is dat de meest recente uitvoering van Maverick. Er is nog de iGrill voor als je een iPad/iPhone hebt.
 
Moh Noskos :D

Weet jij trouwens waar ik bij " ons " in de buurt melasse kan kopen??
 
Noskos +1

@ MarBQ: Ik heb naast de DigiQ DX2 ook de Maverick ET-732, idd is dat de latest version en een super product.
Heb een keer van collega de iGrill getest i.c.m. iPhone, maar geef daar toch op een of andere manier de voorkeur aan "losse"  transmitter/receiver set Maverick ET-732
 
RedFox zei:
Noskos +1

@ MarBQ: Ik heb naast de DigiQ DX2 ook de Maverick ET-732, idd is dat de latest version en een super product.
Heb een keer van collega de iGrill getest i.c.m. iPhone, maar geef daar toch op een of andere manier de voorkeur aan "losse"  transmitter/receiver set Maverick ET-732
Wat vond je niet fijn aan de iGrill??
 
Emiel, het was mogelijk een "exemplarische" afwijking, maar de fluctuaties van de temperatuur die ik op de iPhone zag t.o.v. de werkelijke temperatuur waren erg groot.
Ik heb de probes ook nog apart in een waterkoker gehad (100C) en het varieerde tussen de 92C en95C en die afwijking vond ik eigenlijk niet acceptabel.
Dezelfde test met de Maverick probes liet een verschil van 2 graden zien.
Zoals gezegd, mogelijk een exemplarische afwijking....maar nu met de DigiQ DX2 in huis hoef ik niet meteen nog een set erbij.
(alhoewel als ik binnenkort weer in USA ben weet je maar nooit wat er weer mee terug in de koffer gaat :))
 
Melasse, misschien de natuur/reformwinkel in Naaldwijk? Anders kun je altijd stroop gebruiken en wat extra zout toevoegen als alternatief.
Ik haal het bij de Bio winkel in de Grote Marktstraat in Den Haag.
 
Amerikaans winkeltje in antwerpen heeft molasses. maak je er een leuk dagje van tijdens pasen ;)
 
Als ik stroop gebruik, welke? en wat is de verhouding stroop/zout??
 
de CyberQ is er toch ook in Wifi variant ?, of zoek je alleen temp control en geen pit control ?
 
We gaan een beetje offtopic met de molasse, maar vooruit. Molasse is stroop die wat zoutig is. Gewoon naar smaak wat zout extra toevoegen omdat het door de stroop zoeter wordt dan dat het met molasse zou zijn. Even proeven en aanpassen naar hoe jij het lekker vind.
 
Ik denk toch dat ik maar begin met de Maverick ET-732 Dual Remote BBQ Thermometer.
De rest ( wifi ed ) is best een beetje duur!

 
Handig ja,  maar electronika ???
Dat laat ik liever aan de whizkids onder jullie over 8)
 
Ach, grenzen zijn er om op te zoeken & te verleggen... :)
 
Ik zit met de igrill maar twijfel ook af en toe aan de juistheid van de temperatuur, is de Maverick ET-732 betrouwbaar qua temperatuur naar jullie ervaringen?
 
Gabor zei:
Ik zit met de igrill maar twijfel ook af en toe aan de juistheid van de temperatuur, is de Maverick ET-732 betrouwbaar qua temperatuur naar jullie ervaringen?
Ik kan je bevestigen uit eigen ervaring dat dit klopt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan