BasBQ
Beef en Steak

Nieuw draadloos temperatuur systeem

RedFox zei:
Gabor zei:
Ik zit met de igrill maar twijfel ook af en toe aan de juistheid van de temperatuur, is de Maverick ET-732 betrouwbaar qua temperatuur naar jullie ervaringen?
Ik kan je bevestigen uit eigen ervaring dat dit klopt!

thx, straks dan niet op igrill uit boskoop op marktplaats bieden  :D
 
Beste Gabor,

Na mijn laatste 3-2-1- avontuur heb ik mijn probes van  de  Maverick ET-732 weer een X gecheckt, en ik moet eerlijk zijn,
alle failures zijn van mijn kant en niet die van Maverick !!!! :eek: 8) ???
 
MarBQ zei:
Beste Gabor,

Na mijn laatste 3-2-1- avontuur heb ik mijn probes van  de  Maverick ET-732 weer een X gecheckt, en ik moet eerlijk zijn,
alle failures zijn van mijn kant en niet die van Maverick !!!! :eek: 8) ???

thx, was al gecharmeerd van deze meter maar toch gezwicht voor app idee (uiterlijk vs innerijk haha), ga toch maar eens kijken naar de maverick, goed om te horen!
 
MarBQ zei:
Moh Noskos :D

Weet jij trouwens waar ik bij " ons " in de buurt melasse kan kopen??

In Rotterdam hebben ze blackstrap molasse bij de Plus supermarkt voor ca 2 euro per potje. Misschien bij jullie ook? Zeker in buurten met veel surinamers...
 
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een goede thermometer. Ik heb alleen nog wat vragen over deze Maverick ET-732. Hoe lang zijn de snoeren van de zender naar de probes? Zijn deze snoeren beschermd? Daar bedoel ik mee kan deze snoer zonder probleem tussen de deksel en de Q zelf? Of gaat de probe gewoon door de ventilatiegaten  door de deksel? Hoe kan ik deze het dus makkelijkst gebruiken op de WTDL?
 
Ik heb er geen, maar wel de probes hier zit een snoer lengte bij van 6ft dus ongeveer 1.2m. De snoeren zijn beschermd tegen hitte en van zichzelf vrij stug. Je kunt ze tussen de deksel doorvoeren. Maar het is net als bij alle ander draden, als je een draad knikt knapt hij op den duur... Het is dus altijd beter om een nette doorvoer te hebben aan de andere kant kun je het ook gebruiken en op den duur een vervangingsprobe a 12 euro aanschaffen...
Door de deksel kan ook maar dat is niet zo handig...
 
structor zei:
Ik heb er geen, maar wel de probes hier zit een snoer lengte bij van 6ft dus ongeveer 1.2m. De snoeren zijn beschermd tegen hitte en van zichzelf vrij stug. Je kunt ze tussen de deksel doorvoeren. Maar het is net als bij alle ander draden, als je een draad knikt knapt hij op den duur... Het is dus altijd beter om een nette doorvoer te hebben aan de andere kant kun je het ook gebruiken en op den duur een vervangingsprobe a 12 euro aanschaffen...
Door de deksel kan ook maar dat is niet zo handig...
Bedankt voor de info! Ik ga bestellen!
 
Gewoon een OTX dus, want als we voor alle types die weber elk seizoen uitbrengt een nieuwe afkorting gaan wijden dan weet niemand meer wat we bedoelen. ;)

Bij mijn one touch doe ik de probes gewoon onder de deksel door.
 
noskos zei:
Gewoon een OTX dus, want als we voor alle types die weber elk seizoen uitbrengt een nieuwe afkorting gaan wijden dan weet niemand meer wat we bedoelen. ;)

Bij mijn one touch doe ik de probes gewoon onder de deksel door.

Mijn excuses, ik ben hier nog niet thuis in de afkortingen. Vandaag weer wat geleerd dus.
Bedankt voor de info!
 
even inbrekend op het topic, waar in de omgeving boskoop zou er een maverick gekocht kunnen worden?
hou niet zo van online shoppen :(
 
alvon zei:
even inbrekend op het topic, waar in de omgeving boskoop zou er een maverick gekocht kunnen worden?
hou niet zo van online shoppen :(

denk dat je dan naar hoofddorp moet
 
in Hoofddorp? dat is toch geen "bezoekerswinkel" ? of heeft de Baron een zij-ingang?
 
Geen echte winkel, maar als je iets wil kopen mag je er vast langskomen ;)
 
is geen probleem bij hem
 
Leo, Frits +1, zal er binnenkort eens een mailtje aan wijden
ik wil gewoon dingen in het echt zien en in mijn handen hebben voor ik iets koop
 
noskos zei:
Bij mijn one touch doe ik de probes gewoon onder de deksel door.

Hoe doe je dat met de probe waarmee je de dome temperatuur meet? Leg je die boven de lekbak op het rooster ofzo?
 
Ramon076 zei:
noskos zei:
Bij mijn one touch doe ik de probes gewoon onder de deksel door.

Hoe doe je dat met de probe waarmee je de dome temperatuur meet? Leg je die boven de lekbak op het rooster ofzo?

Dit meet je door de sensor net iets boven het rooster te houden door bv. een aardappel of iets anders.
Direct op het rooster kan afwijkingen geven.
 
Thermometer is inmiddels binnen, komend weekend testen met m'n tweede bcc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan