BasBQ
Beef en Steak

MOINK balls

 
 

BrordBQ

Stoker
Berichten
413
We hadden deze middag bezoek en de puber van 13 wilde graag een keer met mij mee BBQ-en want zijn vader kan er niks van hahahaha.

Even naar de supermarkt en de spullen gehaald voor MOINK balls. Lekker lekker.

564c3b6ebb373e99fdb715993df0f38d.jpg


7f074983b3fd2a89e2f947880c4a2f49.jpg


Na een uur op 140 graden zagen ze er al uit om op te vreten.

81a4a79bfd07b2fc3c1da68b746ba9f6.jpg


Gelakt met standaard bbq saus.

111f1b2033d56f629ea832624dffc771.jpg


En klaar, smullen maar. Ze waren echt heel lekker.
 
Van wat ik hier zie zal hij zijn uitspraak toch moeten intrekken :ROFLMAO: . Deze ga ik ook toch eens moeten proberen !
 
Haha lekker hoor, daar maak je ze wel gek mee. Straks de hele klas in de tuin bij een tussenuur :ROFLMAO:
 
Mijn verhaal was niet duidelijk denk ik. Het was niet onze puber, maar de puber was mee op bezoek bij ons. Hahahahaha
 
yep betere ballen zijn er niet!
 
Lekkerrr hoorrr..
 
Mooie hoor, super snack blijft het 👌🏼😋
 
Hahaha. Heel herkenbaar. Ook hier hebben ondertussen alle vriendjes en vriendinnetjes moinkballs gegeten.
En niet te vergeten, getrakteerd op school

Of alle papa's er blij mee zijn weet ik niet, maar ach, whatever.

Deze zien er goed uit hoor
 
Lekkere balletjes. Moink balls als leerschool. Je kan net slechter treffen
 
Nu de lat nog hoger voor z’n vader 😱
 
Nu de lat nog hoger voor z’n vader

Ik heb z’n vader al aangeboden een dagje mee te helpen. Hij heeft zelf ook een weber dis daar kan het niet aan liggen.
 
Ga de ballen aankomende zondag maken zodat we een lekkere snack hebben tijdens het kijken naar de Forumel 1 (y). Nu al zin in.
 
Ga de ballen aankomende zondag maken zodat we een lekkere snack hebben tijdens het kijken naar de Forumel 1 (y). Nu al zin in.
Lekker man! Is dat ik naar mijn schoonmoeder moet, overigens ook geen straf hoor
 
Wauw mooie glimmende ballen🥰
 
  • Haha
Waarderingen: Jet
Terug
Bovenaan Onderaan