BasBQ
Beef en Steak

MOINK Balls

 
 
 

Rescher

Kooltjesharker
Berichten
130
Vandaag voor de 1e keer de fameuze MOINK Balls gemaakt. Ik had ze nog nooit gegeten dus zeer benieuwd. Recept van Noskos aangehouden, met uitzondering van de barbecuesaus. Uiteindelijk heerlijke balls geworden die zeer zeker voor herhaling vatbaar zijn. En dat niet alleen volgens mezelf 😉
Bijgaand ook nog een korte foto impressie van een leuke dag lekker bezig zijn met mijn Masterbuilt.

5D4D669E-1EB8-4FA1-B2C4-AB936BBF8E32.jpeg


2DE4C8BF-468A-4B9D-8832-0C32F38AE2B6.jpeg


908654E3-D9FE-448E-87E0-45E37903E698.jpeg


0849413B-5716-45E4-A900-107BE4498F36.jpeg


7297EE62-83D9-496B-A4DA-12F0AA79ABA4.jpeg
 
Heerlijk! Beste snack die er is 👌🏻
 
Die zijn idd heerlijk. Ook nog maar 1 x gemaakt, maar toen wat veel look erin gedaan en vind die net te groot als hapje. Volgende keer maak ik ze wat kleiner.
 
Dat ziet er goed uit, voor mij alweer te lang gelden dat ik ze gemaakt hebt. Ik zet ze op mijn tobbq2021list
 
Heerlijke snack! Je kunt altijd variëren met de rub en saus voor toch een andere smaak!
Ik ga echter niet tornen aan recept voor de balletjes 😂
 
ja, lekker hoor
zien er goed uit deze ballen van jou.

moet je eens op een verjaardag maken voor de gasten. Blijf je mooi met je blokjes kaas en plakjes worst zitten
 
Heerlijk, hier gisteren ook weer gemaakt. De helft weggelegd voor vandaag. Smullen!
Zelfs de kleine van 1,5 jaar wil steeds “nog, nog”... 😄
 
ja, lekker hoor
zien er goed uit deze ballen van jou.

moet je eens op een verjaardag maken voor de gasten. Blijf je mooi met je blokjes kaas en plakjes worst zitten
Laat ik dat nou net thuis voorgesteld hebben. De eerste verjaardag waar weer ‘publiek’ bij mag staan deze ballen op het menu! 😁
 
Heerlijk, hier gisteren ook weer gemaakt. De helft weggelegd voor vandaag. Smullen!
Zelfs de kleine van 1,5 jaar wil steeds “nog, nog”... 😄
Dat wegleggen heb ik ook overwogen, maar het is bij een goed voornemen gebleven 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan