Beef en Steak

Modular EGG Workspace

Ziet er heel mooi uit! Als die Minimax er komt weet ik waar ik moet zijn voor een aanpassing aan het frame 😉.

En dat randje valt straks helemaal niet meer op als je alles in gebruik hebt, dan sta je gewoon lekker te grillen.

Nu nog de bovenplaat erop en dan is het af! Ben benieuwd naar de foto!
 
Nee, die blindklinkmoeren steken een heel klein beetje uit waardoor er wat ruimte ontstaat. Maar zoals Ronald al zegt, het valt niet op.
Ja, dat peper- en zoutstelletje bedoel ik. Niet mooi ofzo, maar die heb ik er in de onderhandelingen wel bij uit kunnen slepen. Ik had een hele mooie korting hoor, maar goed. Ik vind het altijd wel leuk om er nog iets extra's bij uit te onderhandelen. En als je me dat belooft, vind ik dat je dat ook moet nakomen.
Screenshot_20240912_181115_Samsung Internet.jpg

Welke blindklinkmoer heb je gebruikt ,ik denk de 2e . Als je de bovenste hebt gebruikt dan heb je waarschijnlijk je boorgat niet/niet ver genoeg gesouverijnd.😉
 
Sander weet het nu ook. Gaat dit bij elke post melden..."lekkere maaltijd, jammer van dat randje" ;)
Hahahaha, heerlijk.
Ach, ik kan mij er prima overheen zetten (ik heb de boutjes wel met een benzinestift zwart gemaakt....) omdat ik erg blij ben met het resultaat.

Bekijk bijlage 70017
Welke blindklinkmoer heb je gebruikt ,ik denk de 2e . Als je de bovenste hebt gebruikt dan heb je waarschijnlijk je boorgat niet/niet ver genoeg gesouverijnd.😉
Nou, die eerste dus! Ik moest even googelen, maar heb dus helemaal niet iets gesouvereind! Dat is dus alvast de tip voor @mamajolijn (want ik weet zeker dat die MM er ooit gaat komen!
 
@jokop maar je hebt gewoon echt een mooie set staan zo dus niet meer aan rommelen

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
De MiniMax insert is gisteravond gekomen. Ik had de diameter doorgegeven op basis van de MM inclusief carrier, maar vind hem zonder carrier toch mooier. Gat is nu wel ruim, maar is aan de andere kant ook wel weer handig om hem er in te laten zakken (heb kleine handen).

Kleur wijkt wel af, maar niet storend vind ik.
IMG_8250.jpeg


IMG_8251.jpeg
IMG_8252.jpeg
 
Ik val in herhaling en blijf het zeggen: het is echt heel mooi geworden! :love: (en ben nu al aan het bedenken hoe ik ook voor elkaar kan krijgen als die Minimax komt 😅)
 
Terug
Bovenaan Onderaan