Beef en Steak

Modular EGG Workspace

Heb je niemand in de vrienden/kennisen/familie die handig is met staal . Ik zou zo'n kruisframe maken als hierboven . Even de gewenste hoogte bepalen en vast maken . Je zult of trekmoeren moeten gebruiken of popnagels. Is niet veel werk maar je wel iemand weten uiteraard.
Wellicht is het gewoon los te bestellen bij green egg.🤔
Ja, dat is een hele goeie. Ken wel wat mensen, maar die staan eigenlijk net even iets te ver van me af.
Anderzijds wil ik daar ook wel voor betalen. Nu ik vakantie heb, ga ik daar eens goed over nadenken en misschien is Werkspot of Marktplaats de plek waar ik een mannetje kan vinden.
Thx in ieder geval.

Ja. Bij het Expansion Frame de middelste inleg naar boven halen door zelf gaten te boren en draad te tappen. Althans, dat laat ik doen door een maat van me of de buurman. Normaal gesproken moeten de vier bouten (dacht M6) het gewicht van een MM kunnen dragen.
En dan in de bovenste inleg een ronding maken waar de MM doorheen komt.

Maar goed, moet nog even onderzoeken of dat boren de poedercoating ook aantast.

Zou gaten er in boren en dan klinkmoeren er in persen . Zo heb je een degelijke schroef verbinding ,alleen in het staal tappen heb je maar een paar mm schroefdraad.
IMG_1478.png

En als @Rdj het zegt geloof ik het meteen 😂 wat die kan mat staal/ijzer… prachtig

He, mijn reactie heb ik blijkbaar weggedrukt ipv opgeslagen 😳.

Goede plannen! Misschien past de Minimax in het inlegblad van een Medium. Ik weet alleen niet of die apart verkrijgbaar zijn.

Wel even erbij vermelden dat je daar een apart stuk gereedschap bij nodig hebt , de meeste hebben deze niet thuis in de kist liggen.😉
Maar wel DE oplossing hiervoor👍
Bij deze 😄 setje bij hbm , verkoop je hem weer door voor €20 met de rest van de klinkmoeren is het weer een koopje.
IMG_1481.png

Ik lees hier alleen maar fantastische tips. Dank allen!

• Leuk
Waarderingen: Rdj
He, mijn reactie heb ik blijkbaar weggedrukt ipv opgeslagen 😳.

Goede plannen! Misschien past de Minimax in het inlegblad van een Medium. Ik weet alleen niet of die apart verkrijgbaar zijn.
Geen idee of ze apart te koop zijn eigenlijk. Denk dat het niet mooi gaat lijken, diameter van de Medium is 7 cm. groter dan die van de MM, heb je rondom minimaal 3,5 cm. ruimte.

Geen idee of ze apart te koop zijn eigenlijk. Denk dat het niet mooi gaat lijken, diameter van de Medium is 7 cm. groter dan die van de MM, heb je rondom minimaal 3,5 cm. ruimte.
Dat is inderdaad wel een behoorlijke ruimte. Jammer, zou een optie geweest kunnen zijn.

Goed bezig 😄👍🏻

Heb ik ze er allemaal ingeperst, blijken de bouten van BGE niet te passen. Die blindklinkmoeren zijn toch echt M6. Zouden die van BGE dan net iets groter zijn?

Zondag maar even verder kijken, morgen de hele dag bezig met mijn andere hobby: een crossfitwedstrijd op het strand van Zandvoort.

Dat is balen! Kun je geen bouten gebruiken die wel passen? Die zijn er vast 😊

Nog even weer een tip van @Rdj gekregen. En het blijkt dus dat de bouten van BGE net iets groter zijn dan M6. Dus maar even nieuwe bouten besteld. Krijg ik hopelijk dinsdag binnen.

• Leuk
Waarderingen: Rdj
Mooi project, wel balen als het dan niet past.

Terug
Bovenaan Onderaan