Beef en Steak

Modular EGG Workspace

Mocht je nog een M bovenblad willen, hier op Marktplaats:

Big Green Egg bovenframe M voor tafelsysteem
Bieden

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk
Dank je voor de tip. Ik had deze mevrouw een paar dagen geleden benaderd, ze zou het opmeten maar heb nog geen antwoord gehad.
Inmiddels doorgeschakeld naar een andere advertentie op Marktplaats, zij maken een plaat op maat:
665x665x2 mm. met een opstaande rand zodat het op een hoogte van 37mm komt,
Hij wordt ook nog zwart gespoten en de ronding verder naar voren gebracht (60mm. van de voorkant af)

En qua prijs hetzelfde als een acacia insert.
 
Wat een mooie set zo.
Je kan eens proberen om het acacia blad weg te halen en hem rechtstreeks op het kastje te zetten. Ws kan hij het gewicht wel aan. En zoals iemand al zei, zet de wieltjes naar binnen. Je gaat je er geheid aan stoten. Spreek uit ervaring.! Heb de set ook zelf en heb het aluminium in de glascoating gezet. Glascoating zoals ze bij dure auto’s gebruiken. Dan ben je vlekken van water etc ook kwijt. En een paar flinke lagen teakolie op het hout.

IMG_9787.jpeg
 
Jammer dat die dame geen reactie meer gaf, maar fijn dat je een alternatief hebt gevonden!

@iMollie04 Die glascoating ziet er goed uit! Kun je dat zelf aanbrengen?
 
Jammer dat die dame geen reactie meer gaf, maar fijn dat je een alternatief hebt gevonden!

@iMollie04 Die glascoating ziet er goed uit! Kun je dat zelf aanbrengen?
Ja deze glascoating kan je makkelijk zelf aanbrengen. Het is langzaam hardende coating. Flesje is ruim voldoende voor een grote auto. 😊 Dus je hebt nog wat over.
Twee keer doen is voldoende. Wel eerst goed reinigen met een speciaal product en dan in een laag aanbrengen.
Overtollige afnemen met een microvezel doek en klaar. Product kan tegen 1200 graden. Dus dat zit wel goed.

De gebruikte coating.
 
Wat een mooie set zo.
Je kan eens proberen om het acacia blad weg te halen en hem rechtstreeks op het kastje te zetten. Ws kan hij het gewicht wel aan. En zoals iemand al zei, zet de wieltjes naar binnen. Je gaat je er geheid aan stoten. Spreek uit ervaring.! Heb de set ook zelf en heb het aluminium in de glascoating gezet. Glascoating zoals ze bij dure auto’s gebruiken. Dan ben je vlekken van water etc ook kwijt. En een paar flinke lagen teakolie op het hout.

Bekijk bijlage 69413
Ik denk niet dat het kastje dat gewicht gaat houden hoor. Ik durf het niet aan.

Die glascoating is wel een goed idee zeg. Gezien de prijs, iets voor in de toekomst om te doen hahaha.
Ja, die wieltjes, ik weet het... 😅
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels weer wat verder gekomen. Alles gemonteerd en het ziet er strak uit vind ik zelf.
Nu is het nog wachten op de bovenplaat en ik wil onderin nog zo'n ligger voor de acacia insert die ik nu over heb.
IMG_8090.jpeg
IMG_8089.jpeg


IMG_8088.jpeg

Morgen verzorg ik met een buurman de buurtbbq en rijd ik alles voor het huis. En omdat ik een pad van maar 1m. breed naast ons huis heb, heb ik het frame van de large even los gemaakt zodat alles gemakkelijk over het pad rolt. Moest ik natuurlijk ook nog weer extra wielen aanschaffen.

Ben overigens nog niet direct enthousiast dat het cabinet nu in het midden zit. Misschien is het even wennen. In deze opstelling wel het meest praktisch.

En ik moet nog even kijken of ik de bieropener (Johnny Catch) helemaal links op de poot bij de MiniMax plak, of op de rechterpoot, direct naast het cabinet.
 
Heel gaaf kerel. ik vind het wel mooi staan zo..
Misschien zou ik die acacia insert direct onder de minimax gewoon tot op de grond doen, en die middelste eruit halen. is wel heel krappe ruimte aan t worden, als de minimax aan staat wordt het misschien ook wel heet daar onder of niet?

Ook stiekem die tweede L erbij, wat een kerel ben je ook.

Is het de beruchte buurman die je helpt? Zo ja, doe hem de hartelijke groeten :)
 
Oh, wat is dat mooi geworden! Ziet eruit alsof het zo hoort. Stiekem wel een beetje jaloers en ik heb niet eens een Minimax :LOL:
 
Wat een waanzinnig mooi concept is dit!
 
Heel gaaf kerel. ik vind het wel mooi staan zo..
Misschien zou ik die acacia insert direct onder de minimax gewoon tot op de grond doen, en die middelste eruit halen. is wel heel krappe ruimte aan t worden, als de minimax aan staat wordt het misschien ook wel heet daar onder of niet?

Is het de beruchte buurman die je helpt? Zo ja, doe hem de hartelijke groeten :)
Thx Sander. Er zit tussen de bodem van de MM en de acacia insert 23 cm. Is best wat. Hier moet ik aan toevoegen dat ik deze week nog een extra insert 'houder' ontvang. Samen met een nieuwe bovenkant voor het expansion frame, waar ik al sinds eind juni op wacht.
Was overigens een andere buurman...:)

Oh, wat is dat mooi geworden! Ziet eruit alsof het zo hoort. Stiekem wel een beetje jaloers en ik heb niet eens een Minimax :LOL:
Nou, ik moet zeggen. Het ziet er inderdaad uit alsof het hoort. Zal morgen eens een close-up maken.
En credits voor Ronald (@Rdj) voor het meedenken en de tips.
En hoezo heb jij geen MiniMax?? ;)
 
Kerst komt er bijna aan Jolijn. Als jij en je man allebei een halve aan elkaar geven... :LOL:
Dan ben ik bang dat ik alleen met boven- of onderkant zit.😅 Wel een goed idee, maar ik heb net de worstbijbel voor mij verjaardag gekregen en hij krijgt nog een spit en spitmandje. Verdere centjes gaan op dit moment even naar de aankoop van ons huis. Maar wat niet is, kan nog komen!

Hier moet ik aan toevoegen dat ik deze week nog een extra insert 'houder' ontvang. Samen met een nieuwe bovenkant voor het expansion frame, waar ik al sinds eind juni op wacht.



Nou, ik moet zeggen. Het ziet er inderdaad uit alsof het hoort. Zal morgen eens een close-up maken.
En hoezo heb jij geen MiniMax?? ;)
Haha, eerst de Large goed leren kennen en gebruiken. Wie weet in de toekomst.

Maar waar haal jij een extra "insert houder" vandaan? Die wilde ik toen ook om het nestframe om te bouwen naar een expensionframe, maar die was niet los te bestellen. (uiteindelijk complete nestframe op MP gegooid en het hoekframe los aangeschaft en een 2ehands expensionframe van Mp gehaald).
 
Haha, eerst de Large goed leren kennen en gebruiken. Wie weet in de toekomst.

Maar waar haal jij een extra "insert houder" vandaan? Die wilde ik toen ook om het nestframe om te bouwen naar een expensionframe, maar die was niet los te bestellen. (uiteindelijk complete nestframe op MP gegooid en het hoekframe los aangeschaft en een 2ehands expensionframe van Mp gehaald).
Zo houd je wat te wensen over!
Ja, die insert houder. Tja. Ik kreeg een beschadigde bovenkant en ook een bovenkant waarvan het merkplaatje scheef er op zat. Ik wilde dat beide vervangen zouden worden. Voor zoveel geld wil ik geen scheef plaatje in het aanzicht hebben.
Beide zijn ook toegezegd door de dealer, net als een peper- en zoutstelletje (niet die van Peugeot :)). Dat is mij eind juni toegezegd. Ik heb toen een week later alleen 1 bovenkant gekregen. Veel geklets en excuses later zou ik hem dan na mijn vakantie krijgen (5 augustus). Maar kreeg maar niets. Dus vorige week gebeld en heb een beetje gebruik gemaakt van de situatie, zeg maar. Want idd. Normaal zijn die niet los verkrijgbaar. Morgen hoop ik ze te ontvangen.
 
Vandaag de extra insert houder ontvangen. Staat wel mooi vind ikzelf. Ook de bovenkant gekregen, maar weer niet het beloofde peper- en zoutstelletje 🥸

IMG_8190.jpeg
IMG_8191.jpeg


Hieronder is het verschil te zien tussen de twee insert houders; er zit een klein beetje ruimte tussen.
IMG_8195.jpeg
 
De bovenste bedoel je? lijkt dat de lip daarvan iets verbogen is......Durf je hem terug te buigen? Oppassend at je coating er niet af springt....


😆 Deze bedoel je? Heb ik eens gekregen van een buurman terwijl ik van de Weber ben ...🤭

1726063769447.png
 
Ziet er top uit allemaal 👍🏻, zou me druk maken om dat kiertje . Niemand die dit opvalt 😄
 
Laatst bewerkt:
De bovenste bedoel je? lijkt dat de lip daarvan iets verbogen is......Durf je hem terug te buigen? Oppassend at je coating er niet af springt....


😆 Deze bedoel je? Heb ik eens gekregen van een buurman terwijl ik van de Weber ben ...🤭

Bekijk bijlage 69999
Nee, die blindklinkmoeren steken een heel klein beetje uit waardoor er wat ruimte ontstaat. Maar zoals Ronald al zegt, het valt niet op.
Ja, dat peper- en zoutstelletje bedoel ik. Niet mooi ofzo, maar die heb ik er in de onderhandelingen wel bij uit kunnen slepen. Ik had een hele mooie korting hoor, maar goed. Ik vind het altijd wel leuk om er nog iets extra's bij uit te onderhandelen. En als je me dat belooft, vind ik dat je dat ook moet nakomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan