BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mijn zakgeld voor deze maand is er weer doorheen...  :D



WGA van de Praxis (nu in de aanbieding voor 89 eurootjes) mooie gietijzeren grill grates van
Craycort (http://www.gussroste.de/cast-iron-grate/cig-hot-to-go.html) en twee mooie boeken
via BOL nav een eerdere post van Lowietje... wat een mooie boekjes!
 
Graag gedaan Sander! Maar het koopvirus hier op het forum kan je alleen oplopen via Domi......... =))
 
Op fonq.nl is er ook opruiming van Weber barbecues. ze geven tot 25% korting op verschillende uitvoeringen.
 
"Mijn zakgeld voor deze maand is er weer doorheen...  :D"


Arghhhhh.....kan je geen vlees meer kopen  :p
 
Bol.com heeft mij weer voorzien van nieuw leesvoer, ik kan niet wachten  :D
20150417_1806392_zpscdton0mw.jpg
 
Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen van het hamburgerboek mrwolf. Zelf heb ik mijn zinnen gezet op Franklin barbecue.
 
mooi leesvoer  ;)
 
Om Redfox voor te blijven dit jaar, ga ik niet naar de Lidl voor mijn glanzende folie, maar heb ik het rechtstreeks bij de webshop besteld
aluminiumfolie.nl

1 x 30cm x 100m - 14my
1 x 44cm x 100m - 18my
en een dispenser voor de 44cm rol.
totaal met verzenden 54?, hoop ze morgen ( of misschien straks ) al binnen te krijgen ...

 
Dankzij FelixH en nog meer dankzij schutn, die zo vriendelijk was om voor mij de pizzaring te halen en te brengen, deze fantastische mod op mn weber.

Heren allebei hartelijk bedankt  :D :D

20150427_190104_zpsrfxc3744.jpg


20150427_190113_zpsmigoo8eb.jpg
 
Nice!!!
 
Voor drie euro liep ik hier vanmiddag nog tegenaan haha, geen idee of het goed werkt maar anders wordt het sowieso een lollig kado.

29qcv2g.jpg

 
Nice!! maar volgens mij mist het kolenmandje!!
 
MarBQ zei:
Nice!! maar volgens mij mist het kolenmandje!!

Ah ik denk dat je gelijk hebt. Nou ja, eens rondkijken of dat te fixen is en anders verdwijnt ie in het grijze archief.
 
62b7ef94010ead484d1d92594be023f1.jpg


Sinds zaterdag staat deze kleine jongen in de tuin een OTP47 over genomen van mrwolf.
Die nam hem netjes mee naar de KCBS CBJ cursus. Dus dat was fijn geregeld.

Wel een kleine aanpassing gedaan. Namelijk een greep van een nieuwere OTP erop gezet waardoor er nu 2 haakjes beschikbaar zijn.
 
En wat ligt er vvor 14,95 bij de Xenos in de schappen?
Juist!
Geen excuus meer voor mij dus.......

20pv4a9.jpg
 
lijkt me leuk boek, ook maar halen dan  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan