Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Mijn jongste dochter vroeg vandaag of ik blij met haar en mama was. Ik antwoorde natuurlijk van ja, vervolgens rent ze weg papa in verbazing achterlatend komt ze terug met:

IMAG0620.jpg

Aan wat lief!

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk 2

daar kan je helemaal blij van worden, leuk als je dochter dan met zoiets aan komt

Helemaal blij ;D
Vannochtend een wsm van mijn mannetje gekregen
Morgen wordt hij gebracht
Ik zal dan een fotootje plaatsen
Goh, kan het nog niet geloven......
Dat wordt weer veeeeeeel lezen en voorpret hebben

Het is weer eerlijk verdeeld bij ons thuis :D
Vanochtend met m'n vrouw mee naar het tuincentrum om de nieuwe stoelkussens op te halen. Zij de kussens, ik even door naar de bekende afdeling voor 2 flessen Sweet Baby Ray (de Honey Barbeque en de Hickory Brown Sugar) en zo,n goedkoop tangetje (Miep heeft 'm ook) voor de kooltjes en ander spul waar je niet met je vleestang aan wilt zitten.

Ja, zonder zo,n tangetje kunnen we niet ;)
Ook voor 20 ct? Lol
Oh ja, ik heb eerst hier op aangedrongen (had ik ook niet)

20130724_120433_zps0cf9f48a.jpg

En toen toch maar de weber smokey, allemaal jullie schuld!

Helaas Miep, voor 20ct haal je niet veel bij de Intratuin. De tang moest nog voor ?4,50 afgerekend worden :'(

En dat noem jij een goedkoop tangetje ;D
Volgens mij heb ik ze ook bij de action gezien voor 2 euro

leuk Miep, gefeliciteerd met je kado.
Ik zou je mannetje maar in ere houden als hij jou zoiets moois kado geeft.
Aan de andere kant zal hij wel hoge verwachtingen van je gerechten hebben neem ik aan

Inderdaad Leo,

Zo is het ook zijn kado, hij mag alles opeten en tot nu toe vond hij alles lekker :)
Nu nog even zoeken naar wsm ervaringen bij het genootschap
Waar te beginnen
Ik ga ff zoeken...
Is het trouwens verstandig om de procureur uit de vriezer te halen of eerst maar wat simpelers doen?
Zal toch weer moeten wennen

ik persoonlijk zou denk ik even wachten met de procureur, ga eerst eens kijken hoe het aan voelt om de temperatuur laag en constant te houden

Ik zou gewoon de procureur er op leggen.
Kan je wat langer met de temperatuur spelen.
En procureur kan veel hebben.

2 tegenstrijdige meningen van 2 mensen die het kunnen weten?
Wat moet ik nou? Snik

Gewoon lekker aan de gang gaan. Als het fout gaat leer je daar ook weer van. WSM is prima onder controle te houden en een beetje schommelen in temperatuur is bij een procureur geen probleem. De belangrijkste tip die ik op dit forum meekreeg is dat het effect van het open/dichtzetten van de schuifjes op de temperatuur soms best lang op zich laat wachten. Kortom, gewoon proberen en voorzichtig zijn met de schuifjes. Succes!

BBQ68 zei:
Gewoon lekker aan de gang gaan. Als het fout gaat leer je daar ook weer van. WSM is prima onder controle te houden en een beetje schommelen in temperatuur is bij een procureur geen probleem. De belangrijkste tip die ik op dit forum meekreeg is dat het effect van het open/dichtzetten van de schuifjes op de temperatuur soms best lang op zich laat wachten. Kortom, gewoon proberen en voorzichtig zijn met de schuifjes. Succes!

Inderdaad en probeer rustig te blijven. De WSM werkt geweldig, maar een temperatuurverschil van een paar graden is geen reden om direct naar je BBQ te rennen en de schuifjes bij te draaien. Hoe rustiger jij blijft hoe rustiger de temp in de Q.

Dank jullie wel ik ga het doen, denk van het weekend. De foto,s en verslag volgen dan wel

Terug
Bovenaan Onderaan