Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Je ziet er prachtig en trots uit in je schort, en de rest van de presentjes zijn ook top!

Hoi Emiel, mooie presentjes.... enne ...je bent niets verandert sinds de Voorjaars Meating  ;)

Mooie aanwinsten Emiel, Krijg je toch een stukje waardering terug voor die moeizame opvoeding  ;D

Mooi speelgoed weer!

Wat een tof schort!!! Leuke vaderdag cadeaus, daar word je als papa toch hartstikke blij van :)

Heb je allemaal gekregen met voorbedachte rade Emiel!!! :P ;) ;D

Afgelopen zaterdag met 20% korting bij de Intratuin gekocht (nog nooit geproefd): Sweet Bay Ray + SBR honey chipotle.
Die gaan binnenkort eens over een paar ribbels  ;D

Leon zei:
Afgelopen zaterdag met 20% korting bij de Intratuin gekocht (nog nooit geproefd): Sweet Bay Ray + SBR honey chipotle.
Die gaan binnenkort eens over een paar ribbels  ;D

Ik heb hem, en het is heerlijk.

image.php

Mijn verjaardagscadeaus!
Een WGA met starter, vacumeermachine, cupcake bakblik en een bbq boek.
Daarbij diverse keren toegezongen door de kinderen.
Een blije papa ;)

Jij bent echt goed verwend, maar wel mooi "spulleke" zoals we dat hier in Drunen zeggen.

Hatseflats en in the pocket! Mooie presentjes en toegezongen, toe maar! En nu aan de slag ermee ;)

Vandaag weer ff naar Scherpenzeel geweest:

image-84.jpg

En afgelopen zondag nog dit mooie rooster gekregen:

image-83.jpg

Morgen jarig, maar vandaag van vrouwlief al cadeau gekregen. Ze is niet zo goed in wachten ;)

Wat zou hier nou in zitten? ;)
DSCF2271_zpsd633542e.jpg

Jaaaah! toch maar overgestapt dus! Moet alleen nog zorgen dat het foedraal vol raakt ;)
DSCF2274_zpsf413f4ba.jpg

En deze had ik al gehad voor de verjaardag en vandaag opgehanden:
DSCF2295_zpsd5237ec8.jpg

En het mooiste: Vandaag is bevestigd dat ik ga jureren op Rubstock op 14 september in Cameron Park (CA). State Championship met meer dan 50 teams! Jeuj!

Global, nice  ;D

Mooie set knives Tom! Ik heb er inmiddels 5 uit deze fraaie collectie  ;)

Gaaf jureren in de States! Dat wordt een leuk feestje :D

Terug
Bovenaan Onderaan